Auto-Flota

ORLEN w nowej odsłonie


Koncern uruchomił nową witrynę orlen.pl, wyznaczającą kierunek komunikacji korporacyjnej Grupy ORLEN w przestrzeni digitalowej. Sposób prezentacji i organizacja treści na nowej witrynie zostały zaprojektowane w ten sposób, aby zapewnić użytkownikom maksymalną przyjazność i łatwość nawigacji. Nowością na polskim rynku jest ORLEN Design System, opublikowany na zewnętrznej stronie zestaw wytycznych i gotowych komponentów, z których budowane będą kolejne strony internetowe w ramach Grupy ORLEN.    

- Jesteśmy nowoczesną firmą, która kreuje rynkowe trendy. Wraz z rozwojem działalności rozwijajmy także narzędzia komunikacji. Strategia ORLEN2030, definiująca nowy model funkcjonowania koncernu, stanowiła również fundament dla budowy witryny orlen.pl. Strona jest łatwym w obsłudze przewodnikiem po świecie naszej marki, kierowanym do wszystkich grup odbiorców. Ważnym elementem nowej witryny są treści związane z transformacją energetyczną, odpowiedzialnym biznesem i zrównoważonym rozwojem. Layout i organizacja treści na orlen.pl budowane były w oparciu o analizy potrzeb użytkowników, z myślą o zapewnieniu im dużej dostępności i intuicyjności obsługi - mówi Adam Burak, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Komunikacji i Marketingu.

Nowa witryna spełnia standardy WCAG na poziomie AA i jest w pełni dostosowana do urządzeń mobilnych.

 

Źródło: ORLEN

Wróć