Wiadomości

Wurst na stacjach Star ORLEN Deutschland


Ze średnim rocznym spożyciem wynoszącym ok. 30 kgna osobę, Niemcy są światowymi liderami w konsumpcji szynki i kiełbasy. Do tego nawiązuje Orlen Deutschland, wprowadzając nowy produkt do oferty stacji paliw STAR.

WIĘCEJ czytaj w kwietniowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne". Z pełną ofertą PKN Orlen zapoznasz się na organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXVI Międzynarodowych Targach STACJA PALIW 2019, 15-17 maja na terenie EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14

Jak informuje spółka, nowy produkt gastronomiczny to dwie salami 25 g w jednym opakowaniu w cenie 1 euro, czyli „znacznie taniej” niż porównywalne produkty innych marek dostępne np. w supermarketach. Orlen Deutschland podkreśla, że minisalami produkowane z wysokiej jakości składników wraz z wprowadzoną wcześniej bockwurst wpisuje się w motto sieci: „STAR - więcej niż tylko tanie paliwo”, stanowiąc idealną przekąskę dla podróżujących.

Niemcy mają ponad 1500 różnych rodzajów kiełbas, więc nie bez powodu na świecie określane są jako „kraj kiełbasy”. „German Wurst” jest znany na całym obszarze Niemiec i jest hitem eksportowym pod względem poziomu świadomości na drugim miejscu za monachijskim „Oktoberfest”. Chociaż południowi Niemcy wolą kiełbasy parzone, północni Niemcy wolą surowe kiełbasy, takie jak „Mett”, podczas gdy Zachód preferuje szynkę, a na Wschodzie klasyczną kiełbasę. Ale Niemcy zgadzają się co do najpopularniejszej odmiany: salami.

Minisalami marki STAR i bockwurst dołączyły do serii produktów marki własnej oferowanej przez STAR. Od 2012 r. obejmuje ona m.in. napoje energetyczne, wodę, chipsy ziemniaczane i naturalnie mętny spritzer jabłkowy. Wszystkie średnio ok. 50% tańsze niż konkurencyjne produkty markowe.

 

W grudniu 2018 r. Orlen Deutschland podawał, że w ramach realizowanego od 2017 r. projektu nowej, modułowej koncepcji stacji zmodernizowano 50 placówek STAR. Z ponad 580 placówek 200 przekształconych zostanie do końca 2021 r. „z klasycznej stacji paliw ze sklepem - w miejsce spotkań z przyjemną atmosferą i gastronomią”.

 

Orlen Deutschland informował wcześniej, że wyniki zmian, polegającyh m.in. na poszerzaniu oferty pozapaliwowej oraz nowej aranżacji wnętrz, wskazują, iż oprócz znacznego wzrostu sprzedaży kawiarni STAR Cafe, odnotowano także dłuższe pobyty klientów w tych placówkach.

Źródło: PKN Orlen

 

Wróć