Wiadomości

The Drivers Fuel Challenge 2012 - Mistrzostwa Kierowców w Jeździe Ekonomicznej


Konkurs, w którym zawodowi kierowcy samochodów ciężarowych rywalizują ze sobą w jeździe ekonomicznej, Volvo Trucks zapoczątkowało w ubiegłym roku. Poza tytułem najlepszego kierowcy na uczestników - zarówno kierowców, jak i ich pracodawców - czekają atrakcyjne nagrody, w tym samochód osobowy Volvo C30 dla zwycięzcy finału regionalnego. 

 

- Ponieważ na paliwo przypada znaczna część ogólnych kosztów firmy transportowej, w dążeniu do osiągania jak największych oszczędności w zużyciu paliwa nie wolno nie doceniać roli kierowcy. Aby podkreślić ten fakt, Volvo Trucks, Region Europy Centralno-Wschodniej, jako organizator The Drivers’ Fuel Challenge 2012 - Mistrzostw Kierowców w Jeździe Ekonomicznej - chce zainteresować  konkursem jak najwięcej kierowców i firm transportowych - mówi Renata Stefańska z Volvo Trucks.

 Konkurs jest otwarty dla wszystkich kierowców zawodowych, niezależnie od marki samochodu ciężarowego, jakim jeżdżą na co dzień.

 W okresie od marca do września 2012 r. we wszystkich krajach Regionu Europy Centralno-Wschodniej Volvo Trucks, w tym w Polsce, odbywać się będą lokalne rundy kwalifikacyjne, które zakończą się krajowym finalem konkursu. Uczestnik, który osiągnie najlepszy wynik w finale krajowym, będzie reprezentował dany kraj w ostatecznej rozgrywce – finale konkursu na poziomie Regionu Europy Centralno-Wschodniej. Odbędzie się on w Ołomuńcu, w Czechach, w połowie października 2012 roku.

To własnie tam zwycięzca krajowego finału będzie miał szansę powalczyć nie tylko o tytuł Mistrza Regionu Europy Centralno-Wschodniej w The Drivers’ Fuel Challenge, ale także o samochód osobowy Volvo C30. Razem z kierowcami, do Ołomuńca zostaną zaproszeni ich pracodawcy – właściciele firm transportowych. Każda firma, której reprezentant zajmie jedno z pierwszych trzech miejsc w finale regionalnym, otrzyma bony premiowe Volvo o wartości do 10 000 euro.

 Równolegle z The Drivers’ Fuel Challenge 2012, w Regionie Europy Centralno-Wschodniej Volvo Trucks trwa kampania handlowa FH, w ramach której samochód ciężarowy Volvo FH jest oferowanych w specjalnej edycji Fuel Champion. Obydwa te wydarzenia są integralnymi elementami zainicjowanej przez Volvo Trucks minionej wiosny kampanii „Liczy się Każda Kropla”, której celem jest pokazanie, że stosunkowo prostymi środkami można osiągnąć znaczną redukcję zużycia paliwa. 

Wróć