Strefa przedsiębiorcy

Stacje paliw w strategii Carrefour

Małe przedsiębiorstwa, ale o ugruntowanej pozycji na rynku, szukając dalszej możliwości rozwoju coraz częściej wybierają dołączenie do sieci franczyzowej. Zarządzanie firmą w ciągle zmieniających się warunkach i wśród silnej, międzynarodowej konkurencji stało się dużym wyzwaniem.

WIĘCEJ czytaj w sierpniowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne". Z pełną ofertą Carrefour Polska można było zapoznać się podczas organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018, na terenie EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14

Franczyza, i łącząca się z nią współpraca z doświadczoną i rozpoznawalną marką, umożliwia pozyskanie nowych klientów i czerpanie korzyści m.in. z działań marketingowych franczyzodawcy. Polski rynek jest niezwykle atrakcyjny dla sieci franczyzowych, głównie z powodu dużej liczby mikro- i małych przedsiębiorstw, które szukając nowych dróg rozwoju mogą być zainteresowane tą formą współpracy.
W Polsce jest wiele stacji, które oprócz sprzedaży paliwa oferują również możliwość zakupu podstawowych produktów spożywczych, najczęściej impulsowych, takich jak napoje czy słodycze. Dzisiaj, gdy zmieniają się oczekiwania klientów, ich styl życia oraz robienia zakupów, ewoluować musi również oferta w sklepach.

WIĘCEJ czytaj w sierpniowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne". Z pełną ofertą Carrefour Polska można było zapoznać się podczas organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018, na terenie EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14

Carrefour rozwija w Polsce rozwiązania cyfrowe, a w ubiegłym roku firma wdrożyła strategię omnikanałową i zaprezentowała innowacyjne usługi na rynku handlowym. Wśród nowości dostępnych dla klientów pojawiły się m.in. usługa samodzielnego skanowania i płatności mobilnych za zakupy Scan & Go, zakupy spożywcze przez internet, koncept Marketplace na stronie Carrefour.pl czy zakupy oparte na ekonomii współpracy „SąSiatki”. Te innowacje są zawsze najpierw sprawdzane w sklepach należących do sieci Carrefour: hiper- i supermarketach, a dopiero później zostaje podjęta decyzja o wdrożeniu ich w sklepach franczyzowych.

Źródło: Carrefour Polska, fot. stoisko Carrefour Polska na XXV Międzynarodowych Targach STACJA PALIW 2018
WIĘCEJ czytaj w sierpniowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne". Z pełną ofertą Carrefour Polska można było zapoznać się podczas organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018, na terenie EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14

Wróć