Wiadomości

Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP

Związek Rzemiosła Polskiego zaprasza na konferencję otwierającą projekt „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP”. Konferencja odbędzie się 24 lutego 2011 r, godz. 11.00 w Pałacu Chodkiewiczów przy ul. Miodowej 14 w Warszawie.

Projekt „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP” jest realizowany przez Związek Rzemiosła Polskiego, a współfinansowany przez UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Obejmuje cykl 26 trzydniowych bezpłatnych szkoleń, które mają przyczynić się do wzmocnienia pozycji sektora małej i średniej przedsiębiorczości na rynku. Szkolenia poświęcone tematyce PR i komunikacji będą prowadzone w miastach, gdzie swoje siedziby mają izby rzemiosła i przedsiębiorczości.

Zmiany zachodzące w gospodarce i nowe trendy rynkowe powodują, że MŚP muszą aktywnie dostosowywać się do nowej sytuacji, a także pozyskiwać akceptację i przychylność otoczenia – zarówno wewnętrznego (pracownicy), jak i zewnętrznego (klienci, dostawcy, społeczność lokalna, media). Doskonałym sposobem na osiągnięcie tego celu jest public relations (PR) – przemyślane i systematyczne komunikowanie się z otoczeniem oraz budowanie pozytywnego wizerunku. PR pomaga w zarządzaniu firmą, motywowaniu pracowników i promowaniu swojej marki czy produktów i usług.

Wciąż jednak firmy z sektora MŚP nie wykorzystują wszystkich możliwości, jakie oferują narzędzia PR. Dlatego celem projektu „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP” jest zwiększenie potencjału adaptacyjnego małych i średnich przedsiębiorstw poprzez podniesienie poziomu wiedzy, kwalifikacji i świadomości pracodawców (właścicieli) i pracowników kadry zarządzającej sektora MŚP w zakresie komunikacji i PR.

W ramach projektu zorganizowane zostaną szkolenia z zakresu m.in.: komunikacji wewnętrznej, kontaktów z mediami, komunikacji kryzysowej czy lobbingu.

Dzięki zdobytej w projekcie wiedzy, przedsiębiorcy i przedstawiciele kadry zarządzającej MŚP poprawią biznesową reputację swoich przedsiębiorstw, a także włączą pracowników w proces komunikacji, co przełoży się na większą wydajność organizacji.



Spotkania są bezpłatne, jednak wymagane jest potwierdzenie obecności (do 22 lutego 2011 r.):
tel. 22 50 44 314, email: porczak@zrp.pl

Wróć