Wiadomości

PKN ORLEN rozszerza obecność marki w social mediach

W grudniu PKN Orlen uruchomił nową stronę na portalu Facebook poświęconą marce korporacyjnej. W ramach prowadzonej komunikacji koncern będzie prezentował różnorodne aspekty funkcjonowania, zarówno sponsoringowe czy społeczne, jak też biznesowe i produkcyjne. 

 Koncern rozwija swoją obecność także w innych kanałach, w których marka korporacyjna obecna była dotychczas, takich jak Twitter, na którym konto PKN Orlen należy do wiodących profili wśród polskich firm, a także na portalu LinkedIn

 – Stacje paliw, z którymi przede wszystkim jesteśmy kojarzeni, są bardzo istotną, ale jednak tylko częścią naszej działalności. Jesteśmy największą firmą w Europie Środkowo-Wschodniej i prowadzimy niezwykle zróżnicowaną działalność. Nie tylko produkujemy paliwa, ale też tankujemy największe okręty, samoloty, tworzymy nowoczesną chemię wykorzystywaną np. w medycynie, wydobywamy węglowodory w Kanadzie, czy prowadzimy innowacyjne projekty biotechnologiczne. Są to bardzo interesujące, a przy tym unikalne treści, które chcemy wykorzystać w budowaniu wizerunku naszej marki i przybliżaniu jej szerokiej grupie odbiorców – powiedział Waldemar Grzegorczyk, p.o. Dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Korporacyjnej w PKN Orlen.    

 W pierwszej połowie 2018 roku uruchomione zostaną kolejne kanały Koncernu, na stronach Youtube i Instagram.

 Oficjalną stronę PKN ORLEN na Facebooku można znaleźć pod adresem facebook.com/ORLEN.Official/

Wróć