Wiadomości

Nowy LOTOS Navigator

Ruszyła IV edycja programu lojalnościowego LOTOS Navigator. W nowej ofercie znalazły się nagrody następujących marek: Wenger, Disney/Pixar, Whitenergy, 4WorldAccessories, Philips, Makita, Black&Decker i Brugi. Komunikacja nowej oferty nagród utrzymana jest w nowatorskiej konwencji komiksu. Jej główną postacią jest młody kierowca Szybki Aleks.

 Nagrody zostały podzielone na 5 kolekcji: Podróż i Biznes, Funkcjonalna Kuchnia, Praktycznie Niezbędna, Włącz Pozytywne Emocje, Relaks i Wypoczynek. W nowej edycji wprowadzona została także możliwość wymiany punktów na kawę, pierożkowy kubek lub hot-doga.
Jesteśmy przekonani, że nowa oferta nagród spełni oczekiwania dużego grona naszych wymagających klientów – mówi Magdalena Jurdziak, dyrektor Biura Marketingu LOTOS Paliwa.
 – Nowością w programie Navigator są bony na zakup paliwa o nominałach od 10 do 50 PLN. Klienci mogą również wygrać atrakcyjne Nagrody Tygodnia i Miesiąca w cyklicznie organizowanych konkursach SMS – dodaje Andrzej Jakielaszek, kierownik Zespołu ds. Promocji Marki LOTOS Paliwa.
Pierwszy konkurs rozpocznie się już 25 czerwca. Szczegóły konkursu zostaną zamieszczone na stronie http://www.lotosnavigator.pl/ na kilka dni przed rozpoczęciem konkursu.
 Komunikacja nowej oferty nagród dla klientów sieci stacji paliw LOTOS utrzymana jest w nowatorskiej konwencji komiksu. Główną postacią jest Szybki Aleks – młody kierowca o niewątpliwym talencie do wpadania w tarapaty i wychodzenia z nich w niezwykłym stylu.
Nową Edycję Programu Navigator wspierają materiały typu POS (czyli plakaty reklamowe, zawieszki, podstawki, ulotki, katalogi) na stacjach segmentu premium sieci LOTOS. Kreację przygotowano wspólnie z agencją Directors – dodaje Bożena Pomianek, kierownik Zespołu ds. strategii marki LOTOS Paliwa. 

Wróć