Wiadomości

Nowoczesne technologie w Tokio

Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Tokio zachęca do udziału w targach odbywających się na terenie Japonii. Jednym z takich wydarzeń ma być 7 połączonych ze sobą wydarzeń targowych 2-4 marca 2011 roku. Poświęcone będą nowoczesnym technologiom.

Mogą się tam zaprezentować właściciele rozwiązań technologicznych lub producenci baterii i akumulatorów słonecznych oraz wodorowych ogniw paliwowych. Na targach można wystawić także ekologiczne materiały budowlane i wykończeniowe oraz technologię budowy energooszczędnych domów. Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Tokio planuje stworzyć stoisko dla polskich firm, które posiadają duże doświadczenie w eksporcie oraz są na tyle odważne i profesjonalne, by sprostać wyzwaniom tak trudnego rynku, jakim jest rynek japoński. Wydarzenie to nie tylko daje możliwość zaprezentowania swoich produktów czy usług, ale przede wszystkim umożliwia zapoznanie się z najnowocześniejszymi trendami branżowymi i technologiami.

- Polska nie jest znana w Japonii i nie jest kojarzona z konkretną branżą. Jednakże w przypadku powyższych targów polskie firmy posiadają nowoczesne i często nietypowe rozwiązania, które na pewno zaciekawią stronę japońską i nie tylko, bo w trakcie targów można nawiązać współpracę także z podmiotami z innych krajów. Ponadto, w związku z przodującą rolą Japonii w tych technologiach, nasi przedsiębiorcy mogą wiele skorzystać dzięki poznaniu japońskiego know-how i zapoznać się z najnowszymi trendami na świecie. W ramach targów istnieje możliwość organizacji seminariów branżowych i udział w Forum, którego koszty może pokryć Wydział Promocji Handlu i Inwestycji naszej Ambasady - mówi Tomasz Miklaszewski, pierwszy sekretarz ambasady RP w Tokio. - Jednocześnie uważam, że wiele firm mogłoby się zorganizować i wykupić wspólnie powierzchnię, co zminimalizowałoby koszty. O pomoc w zdobyciu funduszy można zgłosić się do Państwowej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Ministerstwa Gospodarki. Nasz WPHiI może pomóc w zorganizowaniu spotkań z potencjalnymi partnerami, a także zorganizować seminarium dla konkretnej branży. Do kosztów udziału w targach trzeba doliczyć bilet lotniczy, hotel, transport produktów, urządzeń itp. oraz wynajem dodatkowego sprzętu.

Wróć