Wiadomości

Nowa struktura organizacyjna Volvo Trucks


Claes Nilsson został prezesem Volvo Trucks EMEA Sales & Global Brand, oddziału odpowiedzialnego na poziomie operacyjnym za sprzedaż i marketing w krajach EMEA. Stanowisko to wiąże się także z odpowiedzialnością za zarządzanie globalną strategią produktów i rozwojem marki Volvo Trucks. 

Od początku roku weszły w życie zmiany w strukturze organizacyjnej Volvo Trucks. Celem podziału na trzy spójne regiony sprzedaży i marketingu – Americas (Ameryka Północna i Południowa), EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) i APAC (Azja i Region Pacyfiku) – jest stworzenie organizacji zdolnej skuteczniej spełniać potrzeby swoich klientów i lepiej wykorzystywać potencjał handlowy poszczególnych marek samochodów ciężarowych wchodzących w skład Grupy.
Nowa struktura organizacyjna ma zwiększyć efektywność działalności w sferze pojazdów ciężarowych, poprzez podział odpowiedzialności za marketing i sprzedaż w ramach należących do Grupy marek samochodów ciężarowych pomiędzy trzy obszary geograficzne. Jednakże zarządzanie strategiami dotyczącymi marek i produktów będzie nadal odbywać się na poziomie globalnym.  

– Posiadamy już ponad 2300 dealerów i stacji obsługi na całym świecie, lecz nie zamierzamy na tym poprzestać. Kluczową rolę ogrywają nasze relacje z klientami, a nasza działaność to coś znacznie więcej, niż tylko sprzedaż samochodów ciężarowych. Sprzedaż to dopiero początek tego, co robimy. Jesteśmy po to, by oferować klientom efektywne rozwiązania transportowe o gwarantowanej jakości, bezpieczeństwie i jak najmniejszej uciążliwości dla środowiska naturalnego – mówi Claes Nilsson. 

Wróć