Strefa przedsiębiorcy

MODERN-EXPO wyposaża Piotra i Pawła


1 marca 2018 sieć supermarketów Piotr i Paweł otworzyła nowy sklep w Rokietnicy, pod Poznaniem. 145. supermarket został wyposażony we współpracy z Modern-Expo, liderem branży wyposażenia sklepów w Europie Środkowo-Wschodniej. To pierwszy wspólny kompleksowy projekt obu gigantów, a w przyszłości planowane są kolejne.

Piotr i Paweł jest jedyną polską siecią supermarketów typu Premium, która istnieje na rynku od ponad 26 lat. Nowy sklep, o powierzchni 800 m², stał się pierwszym wspólnym projektem z Modern-Expo. Firma wyprodukowała i dostarczyła wyposażenie: regały druciane do wygodnej i efektywnej ekspozycji produktów spożywczych i niespożywczych. Regały z drucianą półką i plecami transparentnymi ze ścianek drucianych są najczęściej wybieranym przez klientów asortymentem. Są one lżejsze optycznie, a jednocześnie zapewniają taką samą funkcjonalność, jak standardowe regały metalowe. Dodatkowo firma wykonała również wszystkie prace instalacyjne.

- Projekt Modern-Expo z siecią supermarketów Piotr i Paweł był udanym początkiem naszej współpracy i partnerstwa. Jako jedni z nielicznych jesteśmy w gronie zaufanych dostawców sieci i w przyszłości planujemy dostarczać nasz asortyment do kolejnych nowo tworzonych sklepów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom partnera dostarczyliśmy i wyposażyliśmy sklep w asortyment, który ułatwi klientom wyszukiwanie produktów i robienie zakupów. Regały metalowe druciane są jednym z naszych podstawowych wyrobów dla sklepów typu Premium - potwierdza Piotr Kraśnicki, Dyrektor Sprzedaży Modern-Expo Group.

Nowy sklep Piotr i Paweł w Rokietnicy wyróżnia się na tle innych, oferując klientom tylko najlepsze produkty. Sieć w najbliższym czasie zamierza otworzyć kolejne nowe sklepy zarówno w centrach handlowych, jak i lokalizacjach osiedlowych.

***

Modern-Expo Group to międzynarodowy holding, lider branży wyposażenia sklepów w Europie Środkowo-Wschodniej, zatrudniającyponad 3000 pracowników. Obecnie ma 3 nowoczesne fabryki na Ukrainie i Białorusi, teraz otwiera czwartą w Polsce. Poza siedzibą w Lublinie, firma posiada oddziały w Londynie, Berlinie, Paryżu, Amsterdamie, Moskwie i Dubaju, a swoje wyposażenie dostarcza do 60 krajów. Klientami Modern-Expo są światowe i lokalne marki m.in. Auchan, PepsiCo, Carrefour, McDonald’s, Real, American Tobacco, Mars czy Żabka. www.modernexpo.com

WIĘCEJ czytaj w majowym  wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne"

Z ofertą konceptu "Piotr i Paweł po drodze" zapoznasz się na stoisku BP - Partnera Strategicznego organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018, na terenie EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14

WIĘCEJ czytaj w majowym  wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne"

Wróć