Wiadomości

Kiedy wielkie idee stają się rzeczywistością

– Tegoroczna promocja marki korporacyjnej zakłada wsparcie dla nowej strategii biznesowej, koncentrując się głównie na wyzwaniach w segmencie poszukiwawczo-wydobywczym, które możemy podjąć dzięki bazie, jaką stanowi udane zakończenie Programu 10+ – mówi Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marką Grupy Lotos S.A.
30-sekundowy spot reklamowy w efektowny sposób pokazuje, jak strategiczne wizje Grupy LOTOS S.A. – zarządzającej jedną z najbardziej innowacyjnych rafinerii w Europie Środkowo-Wschodniej zyskują realny kształt, wpływając pozytywnie na życie milionów ludzi.
Reklamę będzie można zobaczyć w głównych ogólnopolskich stacjach: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7, w stacjach informacyjnych i biznesowych: TVN24, TVP Info, Polsat News, CNBC Biznes, TV Biznes, a także w najbardziej cenionych stacjach tematycznych m.in.: Canal+, Discovery Channel, Discovery World, Discovery Science, National Geographic, BBC Knowledge, Canal+ Sport, Polsat Sport, TVN Turbo, History.

Kampanię telewizyjną wzmocniono reklamą w prasie i internecie. Emisje materiałów reklamowych zostały zaplanowane w tytułach: Polityka, Wprost, Newsweek, Forbes, Forum, Manager, Gazeta Wyborcza, Dziennik Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, Gazeta Giełdy Parkiet, Puls Biznesu, Manager, Harvard Business Review, Akcjonariusz.

Billboardy internetowe będzie można zobaczyć na stronach portali onet.pl i wp.pl, a także w serwisach biznesowych.

Wróć