Strefa przedsiębiorcy

Czy wróci CPN?


Jak donosi agencja ISBnews, wobec pojawiających się próby przejęcia praw do logo CPN, PKN Orlen zdecydował się na zmianę logo jednej z warszawskich stacji i prowadzenie jej właśnie pod nieobecną od 2000 r. i już historyczną marką.

"Nie można zaprzeczyć, że przez lata funkcjonowania marka CPN dla wielu pokoleń kierowców stała się synonimem stacji paliw. PKN ORLEN jako następca prawny Centrali Produktów Naftowych Spółka Akcyjna jest właścicielem znaku towarowego CPN. Firma prowadzi jedynie wstępne prace analityczne, podobnie jak przy wielu innych realizowanych w koncernie projektach, które mają dać odpowiedź na pytanie, czy z marketingowego i biznesowego punktu widzenia, zasadne byłoby odtworzenie pojedynczych historycznych stacji paliw pod marką CPN. PKN Orlen nie podjął jednak jeszcze żadnych decyzji w tym zakresie" - czytamy w komentarzu otrzymanym z Biura Prasowego PKN Orlen.

Źródło: PKN Orlen

Wróć