Auto i Myjnia

100 stacji franczyzowych Circle K w Polsce


Sieć Circle K to niemal 380 stacji w całym kraju, wśród nich już sto działa w modelu franczyzowym, a w planach na najbliższy rok firma prognozuje otwarcie kilkudziesięciu kolejnych punktów. To kolejny krok milowy w rozwoju firmy i potwierdzenie jak ważny jest dla niej polski rynek, a także jak dużym zaufaniem cieszy się wśród partnerów biznesowych. Wraz z rozwojem sieci, firma wprowadza nowoczesne rozwiązania dla klientów oraz szereg ułatwień dla franczyzobiorców.

Wśród stu stacji Circle K działających w modelu franczyzowym znajdują się między innymi te otwarte w ostatnich miesiącach w Rzeszowie, Ropczycach, czy Jeżewie. Stacje wyposażone są zarówno w najnowsze koncepty gastronomiczne, oferujące kultowe Hot Dogi, przyrządzane na miejscu ciepłe kanapki czy świeżo wyciskany sok z pomarańczy, jak i pyszną kawę oraz wysokiej jakości paliwo. Na stacjach w całym kraju można dokonać płatności mobilnej za paliwo, a na wybranych stacjach zapłacić bezkontaktowo także za myjnię. W ostatnim czasie rozszerzono także dostęp do AdBlue, które można zatankować prosto z dystrybutora już na 88 stacjach.
W wybranych lokalizacjach zostały zmodyfikowane również stanowiska do tankownia TIR.
W trosce o wygodę profesjonalnych kierowców stanowiska zostały wyposażane w nowe wysokowydajne dystrybutory oraz możliwości obustronnego tankowania.

- Rok 2020, jak i początek bieżącego były pełne wyzwań, jednak mimo wielu przeciwności, udało nam się kontynuować strategię rozwoju Circle K. Liczne otwarcia stacji w modelu franczyzowym, ale także własnych oraz rozwój naszej oferty pozapaliwowej to tego najlepszy przykład. Polska postrzegana jest przez grupę Alimentation Couche-Tard, do której należy Circle K, jako atrakcyjny rynek i pragniemy się tu dalej rozwijać – mówi Michał Ciszek, Prezes Circle K Polska.

W ostatnim roku finansowym pod marką Circle K dołączyło do sieci 15 stacji franczyzowych na terenie całego kraju. Franczyzobiorcą może stać się właściciel istniejącej stacji paliw lub działki, na której planuje stację wybudować. Circle K zapewnia partnerom franczyzowym indywidualną opiekę kierowników regionalnych i dostęp do bazy klientów flotowych, posiadających karty Circle K Routex. Firma wprowadziła także nowe rozwiązanie technologiczne w postaci webshop, które znacznie uproszcza osobom zarządzającym stacją proces zamówień materiałów merchandisingowych i marketingowych.

- Fakt, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na otwarcie stacji pod marką Circle K, to najlepszy dowód na to, że nasza sieć jest wiarygodnym i atrakcyjnym partnerem w prowadzeniu biznesu. Sprawdzone rozwiązania globalnej marki czy kompleksowe doradztwo, które oferujemy, są cenione przez naszych partnerów. Wysokiej jakości paliwo, atrakcyjny koncept sklepów typu convenience oraz szereg wprowadzonych w całej sieci nowości i udogodnień dla klientów, to główne czynniki, które decydują o wyborze Circle K na partnera biznesowego, ale to także czynniki, dla których naszą markę wybierają klienci – mówi Mirosław Caputa, dyrektor ds. sprzedaży i działalności operacyjnej w Circle K Polska, odpowiedzialny m.in. za rozwój sieci franczyzowej.

źródło: Circle K

 

Wróć