Najbliższe szkolenia

Profesjonalna obsługa klienta i wykorzystanie technik sprzedaży na stacji paliw

SZKOLENIE ODWOŁANE

4 października 2018 r., godz. 10:00

Szkolenie zaprojektowane pod kątem wzmocnienia pracowników stacji benzynowych w zakresie posiadanych kompetencji sprzedażowych. Podczas szkolenia analizowane i ćwiczone są elementy związane z podniesieniem jakości obsługi klienta, stosowania merchandisingu na stacji paliw oraz stosowania w praktyce kompetencji sprzedażowych. Uczestnicy angażowani są do dyskusji i ćwiczeń, pozwalających na wzmocnienie treści szkolenia.


W programie:

  • Standardy sprzedaży i ich wpływ na utrzymanie i pozyskiwanie klientów
  • Projektowanie i zarządzanie powierzchnią sprzedażową na stacji paliw
  • Od sprzedaży paliwa po profesjonalną sprzedaż
  • Kompetencje interpersonalne w pracy z klientem
  • Gdy klienci kupują to, czego chcą - o sprzedawaniu korzyści

 

Szkolenie prowadzi: Wacław Kisiel-Dorohinicki

Wróć