Najbliższe szkolenia
Profesjonalna obsługa klienta i wykorzystanie technik sprzedaży na stacji paliw
SZKOLENIE ODWOŁANE
4 października 2018 r., godz. 10:00
Szkolenie zaprojektowane pod kątem wzmocnienia pracowników stacji benzynowych w zakresie posiadanych kompetencji sprzedażowych. Podczas szkolenia analizowane i ćwiczone są elementy związane z podniesieniem jakości obsługi klienta, stosowania merchandisingu na stacji paliw oraz stosowania w praktyce kompetencji sprzedażowych. Uczestnicy angażowani są do dyskusji i ćwiczeń, pozwalających na wzmocnienie treści szkolenia.
W programie:
- Standardy sprzedaży i ich wpływ na utrzymanie i pozyskiwanie klientów
- Projektowanie i zarządzanie powierzchnią sprzedażową na stacji paliw
- Od sprzedaży paliwa po profesjonalną sprzedaż
- Kompetencje interpersonalne w pracy z klientem
- Gdy klienci kupują to, czego chcą - o sprzedawaniu korzyści
Szkolenie prowadzi: Wacław Kisiel-Dorohinicki