Najbliższe szkolenia

Akademia Przedsiębiorcy podczas Targów STACJA PALIW 2016

13 maja (piątek)

 

11:00 - 12:00  Trudny klient na stacji paliw. Jak rozmawiać, aby chronić interes stacji i zachować pozytywne relacje z klientem? - Wacław Kisiel-Dorohinicki


…i jeszcze nie dość, że drogo, to (…) że aż szkoda gadać – klient poczekał, aż pracownik wyda mu resztę, postał chwilę i odwróciwszy się wyszedł. Pozostawił za sobą rozwścieczonego pracownika stacji paliw i kilka osób, które przyglądało się całej sytuacji, ze złośliwymi uśmieszkami. Takie i inne sytuacje zdarzają się prawie wszędzie. Klienci wpadają, zachowują się w sposób agresywny, poniżają pracowników i… wychodzą. Stacja paliw staje się dla nich miejscem odreagowania codziennych frustracji, wyładowania się na ludziach, którzy zgodnie z zasadą „klient nasz Pan” przyjmują obelgi, nie wiedząc, jak się mogą zachować w takiej sytuacji. Zasady profesjonalnej obsługi klienta są wyraźne – starasz się zrozumieć klienta, aby móc w jak najlepszy możliwy sposób zareagować na jego potrzeby. Celem jest nie tylko sprzedaż, ale i utrzymanie klienta. Warsztat, na który PIPP pragnie Państwa zaprosić dotyczy specyficznego, niestety wcale nierzadkiego obrazu, z jakim możemy się spotkać na stacji paliw i koncentruje się na pokazaniu nie tylko tego, co się dzieje z człowiekiem w takich sytuacjach, ale i jakie są najlepsze sposoby, które pozwalają zachować się profesjonalnie w takich sytuacjach. Agresja słowna skierowana przeciwko pracownikom, stres, jakiego doświadczają nie zwalnia ich z obowiązku świadczenia pracy i bycia profesjonalistą – pomimo wielu takich sytuacji nadal muszą obsługiwać innych klientów. Niestety nikt z nas nie jest przygotowywany do zachowania się w takich sytuacjach. Zapraszamy Państwa na mini-szkolenie, którego celem jest nie tylko pokazanie całej sytuacji, ale i sposobów reagowania na tego typu zachowanie. Sposobów, które chronią pracownika, dobry wizerunek stacji oraz pozwalają klientowi na „zachowanie twarzy”.

 

Szkolenia odbywają się podczas XXIII Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2016 w EXPO XXI Warszawa przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie.

Udział w szkoleniach jest bezpłatny.

Wróć