Auto i Myjnia

"Zwalniaj przy szkołach” – VITAY i YANOSIK utrwalają dobre nawyki kierowców


Z pierwszym dzwonkiem rusza akcja PKN ORLEN i YANOSIK „Zwolnij przy szkołach”, promująca bezpieczne zachowania kierowców na drogach. Wszyscy uczestnicy mają szansę na nagrody w programie VITAY.
 
Celem projektu jest zwiększenie bezpieczeństwa dzieci na polskich drogach i propagowanie bezpiecznych zachowań wśród kierowców. W ramach akcji wytypowanych zostało ponad 1000 szkół z całej Polski. Wszyscy kierowcy korzystający z aplikacji YANOSIK za systematyczne zwalnianie przy placówkach szkolnych, będą mogli otrzymać kupon na punkty VITAY i wymienić je na nagrody.
 
– Chętnie angażujemy się w projekty mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Tym razem koncentrujemy się na miejscach szczególnie wrażliwych, czyli szkołach. W akcji „Zwalniaj przy szkołach” łączymy zabawę z edukacją. Wychodzimy z założenia, że nagradzanie właściwej postawy umożliwi utrwalenie nawyków odpowiedzialnego zachowania na drodze. A to może skutecznie przełożyć się na poprawę bezpieczeństwa. – mówi Andrzej Milewski – Dyrektor Biura  Rozwoju Relacji z Klientami i Partnerami, PKN ORLEN.
 
Do udziału w programie można zgłosić się poprzez aplikację YANOSIK, która będzie na bieżąco informowała o poprawnym przejeździe jednego z wyznaczonych odcinków przy szkołach. Przejechanie z dozwoloną prędkością trzech odcinków w tygodniu (każdy w innym dniu) upoważni do otrzymania kuponu na 1000 punktów VITAY. Nagrodę dostanie 3000 osób, które jako pierwsze uzbierają poprawne przejazdy w jednym tygodniu. Punkty, po zarejestrowaniu kodu na vitay.pl, będzie można wymienić na nagrody.
 
– Zwiększenie bezpieczeństwa na polskich drogach to dla nas priorytet. Dlatego, podobnie jak w poprzednich latach, wytypowaliśmy ponad 1000 szkół z całej Polski, których uczniowie mogą być narażeni na różnego rodzaju zagrożenia drogowe. Kryterium jakim się kierowaliśmy w wyborze placówek szkolnych było głównie ich położenie w bliskim sąsiedztwie ruchliwych dróg. Nasza kampania w poprzednich latach cieszyła się dużym powodzeniem wśród użytkowników aplikacji. Łącznie uczestniczyło w niej ponad 156 tys. kierowców – komentuje Daria Ścibiorska, Yanosik. – Mamy nadzieję, że w tym roku zmotoryzowani równie ochoczo przyłączą się do naszej akcji.
 
Źródło: PKN Orlen (op.pb)

Wróć