Wiadomości

Złoty Laur Klienta dla DAF


"Laur Konsumenta/ Laur Klienta" to największy program konsumencki w kraju, pozwalający każdego roku wyłonić najpopularniejsze produkty i marki w prawie 300 kategoriach.
Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, podobnie jak w poprzednich latach, przyniesie producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty obecnie są liderami popularności w swojej grupie. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu - Grupę Media Partner (wydawcę Przeglądu Gospodarczego Plus, dodatku promocyjno-informacyjnego, ukazującego się na łamach Gazety Prawnej oraz Rzeczy o Biznesie dodatku do Rzeczpospolitej) - są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta. Ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci, dlatego wartość takiego godła dla zwycięzców jest bardzo znacząca i odzwierciedla tendencje występujące na rynku. Sondaż nie klasyfikuje wielkości sprzedaży, lecz opinie mówiące, który produkt postrzegany jest jako najlepszy. Przyznane godła nie tylko trafiają na opakowania produktów. Można je spotkać na stronach internetowych firm-laureatów, w reklamach telewizyjnych, na banerach zewnętrznych, w folderach reklamowych etc. Stały się potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie, formą zbiorowej rekomendacji. Poprzednie edycje konkursu potwierdziły, że godło jest skutecznym narzędziem marketingu, promocji i reklamy, sprzyja budowaniu silnej, wartościowej oraz stabilnej marki.

DAF jest liczącym się producentem pojazdów ciężarowych na terenie Unii Europejskiej. To wszystko dzięki podejściu firmy – byciu najbliżej klienta w każdych czasach – aby niezależnie od koniunktury każdy z transportowców mógł bezwzględnie polegać organizacji DAF. Oferta firmy jest konsekwentnie ulepszana w celu zaoferowania najniższego kosztu kilometra – co jest najważniejszym parametrem dla każdego właściciela pojazdu ciężarowego.

Najlepszym dowodem skuteczności tej strategii jest fakt, że w segmencie powyżej 16t DMC marka DAF utrzymała pozycję lidera na rynku polskim, poprawiając udział rynkowy z 19,6% do 19,9%. W sumie w roku 2010 dostarczono 1839 pojazdów ciężkich oraz 100 pojazdów lekkich. Wynik ten z całą pewnością jest dowodem, że cała organizacja DAF ma siłę, ducha, gotowość, jakość i odporność, by przetrwać najsilniejsze burze. Autoryzowani dealerzy DAF widzą perspektywę rozwoju i korzyści wynikające z pozycji DAF na rynku, co przekłada się na intensywną politykę inwestycyjną. W roku 2010 zakończono cztery inwestycje w Wyszkowie, Białymstoku, Rudzie Śląskiej i Ustroniu. Rozpoczęto realizację kolejnych 2 obiektów serwisowych, które oddane będą do użytku w roku 2011. DAF jest liderem sprzedaży w Polsce w segmencie najcięższych pojazdów od czterech lat. Nagrodzone złotym Laurem Klienta 2011 pojazdy DAF, poza najniższymi kosztami eksploatacji, cechuje niezawodność i trwałość oraz dbałość o wygodę kierowcy i jego bezpieczeństwo. Dzięki kontraktom serwisowym DAF Multisupport, przewoźnik nie tylko obniża koszt napraw i obsług, ale również doskonale wie ile będzie kosztować utrzymanie pojazdu i to z gwarancją DAF.

Ponadto każdy z dealerów DAF jest częścią ITS – Międzynarodowego Serwisu Samochodów Ciężarowych DAF i dysponuje pojazdem serwisowym oraz specjalistami dostępnymi 24 h na dobę. O jakości niech świadczy fakt, że w ponad 60 proc. przypadków pojazd wraca na drogę maksymalnie po 6 godzinach.
Na terenie Polski organizacja DAF to 22 autoryzowane serwisy, w Europie jest ich ponad 1200.  Oferta to nie tylko możliwość naprawy ciężarówek DAF, ale również przyczep, naczep, zabudów i wszystkich komponentów związanych z pojazdem ciężarowym, jak również naprawy pojazdów innych marek, włącznie z możliwością zakupu części i akcesoriów do ww. w ramach katalogu TRP.
Bardzo ważnym narzędziem obniżenia kosztów działalności transportowej są prowadzone przez DAF szkolenia dla kierowców w ramach Akademii Ekonomicznej Jazdy DAF, czy wprowadzony niedawno do oferty System Zarządzania Flotą DAF Telematics.
Z wypowiedzi klientów, u których zostały przeprowadzone szkolenia wynika, że roczne oszczędności na paliwie generowane przez jednego kierowcę mogą nawet przekroczyć 2 tys. euro.

Wróć