Strefa przedsiębiorcy

Zauważamy coraz większe wymagania wobec oferty gastronomicznej - specjalnie dla miesięcznika "Paliwa Płynne" mówi Michał Ciszek, Prezes Circle K w Polsce


Oczekiwania klientów są coraz większe, dlatego w Circle K kładziemy szczególny nacisk na ewaluację naszej oferty gastronomicznej i sklepy w formacie convenience.

Stacje Circle K w znacznej części znajdują się w dobrze skomunikowanych punktach miast, a naszymi klientami są nie tylko kierowcy, ale także mieszkańcy pobliskich osiedli. To właśnie oni w naszych sklepach robią podstawowe zakupy spożywcze, przychodzą po ulubioną kawę i kupują świeże pieczywo. Od lat obserwujemy ich zwyczaje zakupowe i odpowiadamy ich wymaganiom rozszerzając asortyment naszych sklepów i ofertę gastronomiczną. Zauważyliśmy na przykład potrzebę wprowadzenia produktów o niskiej wartości kalorycznej. Klienci, którzy dbają o zdrowe żywienie znajdą u nas sałatki, jogurty czy świeżo wyciskane soki.
Od kilku lat konsekwentnie inwestujemy w rozwój naszych oryginalnych konceptów. Szczególne duży potencjał widzimy w świeżo wypiekanym pieczywie i ciastkach, dlatego systematycznie wprowadzamy na nasze stacje naszą markę Great Bakery, która do kwietnia 2018 r. będzie dostępna na 90 stacjach.
Nadal rozwijamy samoobsługowy kącik kawowy Simply Great Coffee, który dostępny jest już na wszystkich stacjach Circle K. Receptura serwowanej kawy jest przygotowana przez naszych europejskich baristów, którzy podróżują po całym świecie i testują najlepsze odmiany ziaren Arabiki i Robusty. Od konkurencji odróżniają nas darmowe dodatki do kawy, takie jak smakowe syropy, bita śmietana, czekolada czy cynamon. W odpowiedzi na  aktualne trendy wprowadzamy również kawy sezonowe, jak np. jesienna Kasztanowa Latte, która została  została bardzo ciepło przyjęta przez naszych klientów.
Zauważamy także coraz większe wymagania konsumentów wobec oferty gastronomicznej. Klienci naszych stacji oczekują zróżnicowanych propozycji , wykraczających poza standardową kawę i hot doga. W ubiegłym roku świętowaliśmy 20-lecie wprowadzenia naszych kultowych hot dogów pod hasłem Prawdziwe hot dogi prosto z grilla. Z tej okazji urozmaiciliśmy ofertę o nowe smaki, zainstalowaliśmy także tradycyjne płaskie grille, dzięki którym nasze kiełbaski mają jeszcze bardziej wyrazisty smak. Oprócz hot dogów klienci mogą wybrać także burgery z najwyższej jakości mięsa wołowego, kanapki na ciepło oraz zapiekanki.
Obserwując rynek i coraz większe wymagania zakupowe współczesnych konsumentów, można się spodziewać, że stacje paliw będą w dalszym ciągu rozwijać swoją działalność pozapaliwową. W  2018 roku w Circle K poza rebrandingiem będziemy koncentrować się na inwestycjach w nasze sklepy poszerzając wachlarz produktów i wdrażając nowe rozwiązania.

WIĘCEJ czytaj w lutowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne"

Źródło: Circle K Polska

Jeżeli szukasz oferty convenience, znajdziesz ją podczas organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018, w dniach 9-11 maja 2018 r., na terenie EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14

Wróć