Wiadomości

WiFi zwiększa obroty centrów handlowych


Jak informuje serwis evigo.pl 93 proc. właścicieli smartfonów korzysta z WiFi podczas zakupów, a 79 proc. konsumentów sugeruje się faktem obecności WiFi przy wyborze miejsca zakupów.

Cytowany przez serwis Artur Racicki, CEO Social WiFi twierdzi, że 70 proc. klientów sklepów ma przy sobie urządzenie, mogące łączyć się z WiFi, a 50 proc. konsumentów czuje się bardziej komfortowo podczas dużych zakupów, gdy sklep posiada połączenie WiFi.

Obecnie z Social WiFi korzysta ponad 300 tys. użytkowników na 4 rynkach (Polska, Niemcy, USA, Arabia Saudyjska), m.in. sieć restauracji Sphinx – jedna z większych w Europie sieci restauracji casual dining. Narzędzie skierowane jest głównie do sektorów: HoReCa (hotele, restauracje, kawiarnie) oraz retail (centra handlowe, sklepy detaliczne).

 

WIĘCEJ: czytaj kolejnych wydaniach miesięcznika „Paliwa Płynne”

Jeżeli leżą ci na sercu aktualne problemy branży, przyjdź na:

XXIII Międzynarodowe Targi STACJA PALIW 2016

11-13 maja 2016r. w EXPO XXI w Warszawie

od ćwierć już wieku organizowane pod tym znakiem:

(opr.pb)

(fot.pixabay.com)

Wróć