Wiadomości

Tradis walczy o rynek stacji paliw


Tradis zapowiada dalszą ekspansję na polskim rynku paliwowym. Spółka prowadzi rozmowy z kolejnymi sieciami – w tym niezależnymi operatorami z północy kraju. Po udanym debiucie na rynku petro i rozpoczęciu współpracy od razu z największym podmiotem tej branży w Polsce – PKN Orlen Tradis chce stać się kluczowym dostawcą dla stacji benzynowych.

 

Zdaniem przedstawicieli spółki Tradis ma własną receptę na sukces w trudnej branży paliwowej. – W ubiegłym roku spółka zdobyła kontrakt z liderem rynku, gwarantując najwyższy poziom usług dystrybucyjnych, realizację zamówień na poziomie 98 proc., terminowość dostaw i nowoczesny system informatyczny, ułatwiający wymianę danych  – twierdzą w spółce. Od niespełna roku Tradis dostarcza napoje, piwo i słodycze do 1400 stacji Orlen i Bliska. Ale oferta Tradisu skierowana jest nie tylko do klientów sieciowych. Na co dzień spółka współpracuje także ze stacjami niezależnymi, dopasowując ofertę indywidualnie, w zależności od potrzeb i skali działania podmiotów.

 Spółka powołała wyspecjalizowany dział petro, czuwający nad ofertą, jakością obsługi i bieżącą współpracą. Nieustannie prowadzi też rozmowy z kolejnymi podmiotami zainteresowanymi jej ofertą dla sektora paliwowego.

Mamy świetną obsługę serwisową, szeroką ofertę asortymentową, wykorzystujemy nowoczesny system elektronicznych zamówień, a swoim zasięgiem obejmujemy obszar całej Polski. Otrzymujemy także doskonałe recenzje od współpracujących z nami podmiotów, w tym PKN Orlen. Branża petro jest niezwykle wymagająca, a nam zależy na najwyższej jakości usług. To dlatego jesteśmy najlepszym partnerem dla sieci stacji benzynowychmówi Rafał Melanowicz, dyrektor sprzedaży Tradis.

Umowa z PKN Orlen to doskonały przykład wykorzystania skali spółki do współpracy z tego typu firmami, działającymi na terenie całego kraju. Ogromne znaczenie ma tu nowoczesny system elektronicznych zamówień, który Tradis wykorzystuje już od kilku lat oraz doświadczenie w obsłudze serwisowej, z dowozem do klienta. Kontrakt z PKN Orlen pokazał, że Tradis może zagwarantować najwyższą jakość obsługi nawet dla dużej i rozproszonej sieci.

 ***

Grupa Dystrybucyjna Tradis prowadzi dystrybucję artykułów FMCG przez magazyny cash&carry i Centra Dystrybucji rozlokowane w całej Polsce. Z szerokiego asortymentu artykułów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych, nowoczesnego systemu informatycznego i logistycznego korzysta ponad 50 tys. polskich sklepów.

Grupa Dystrybucyjna Tradis skupia spółki: Tradis, Ambra i DEF, a także Detal Koncept, Lewiatan i Euro Sklep prowadzące sieci franczyzowe sklepów i supermarketów o różnorodnych formatach. Tradis jest również strategicznym partnerem spółdzielni Społem i wraz z nimi współorganizuje nowoczesny handel spółdzielczy w Polsce.

Działalność operacyjna Tradisu została uporządkowana geograficznie bądź funkcjonalnie w ramach ośmiu makroregionów. W całej Polsce Grupa dysponuje 73 oddziałami w postaci centrów dystrybucji, serwisów i magazynów cash&carry o łącznej powierzchni ok. 306 tys. m2. Poprzez spółki franczyzowe koordynuje także działalność 4 141 placówek detalicznych.

W grudniu 2010 r. właściciel Tradisu - Grupa Handlowa Emperia - podpisała warunkową umowę inwestycyjną z Eurocash SA. Na jej mocy, po uzyskaniu zgody UOKiK, spółki Grupy Dystrybucyjnej Tradis zostaną włączone do Eurocash SA. Transakcja ma być zrealizowana do końca czerwca 2011 roku.

Wróć