Wiadomości

TOTAL z nową kampanią wizerunkową paliw Excellium


TOTAL uruchamia kampanię wizerunkowo-informacyjną swoich unikalnych paliw Excellium.

WIĘCEJ czytaj w czerwcowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne". Z pełną ofertą TOTAL Polska można było zapoznać się na stoisku D2 organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXVI Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2019

Kampania pod hasłem „Walcz z brudem w silniku” ma na celu zwiększenie świadomości paliw Excellium oraz ich właściwości czyszczących, które przyczyniają się do mniejszego zużycia paliwa i zachowania silników samochodowych w dobrej kondycji.

Zaawansowanie techniczne współczesnych silników i układów wtryskowych sprawia, że bardzo ważne jest stosowanie paliw najwyższej jakości. Dobre paliwo odznacza się odpowiednimi właściwościami czyszczącymi, co pozwala utrzymać wnętrze silnika w czystości. Ma to wiele pozytywnych skutków, w tym zmniejszenie zużycia paliwa oraz – co za tym idzie – poprawę w zakresie ekologii. Ta myśl przyświecała przedstawicielom firmy TOTAL podczas planowania kampanii wizerunkowo-informacyjnej dla paliw TOTAL Excellium, która obejmie kanały zarówno offline, jak też digital. Rdzeniem kampanii jest walka z brudem w silnikach i pokazanie kierowcom, że wybór stacji paliw nie może być przypadkowy.

Dystrybucja i promocja materiałów na temat paliw Excellium odbędzie się na stronie internetowej TOTAL, fanpage’u na Facebooku oraz na wszystkich stacjach paliw TOTAL w Polsce. Materiały obejmują m.in. plakaty i banery ukazujące sylwetki wojowników, które mają personifikować wszystkie składniki czyszczące paliw i walczące z brudem w silniku. Niczym w najlepszym filmie z gatunku fantasy, ich zadaniem jest bohaterska walka ze złem – brudem, które może się gromadzić w silniku na skutek użytkowania paliw bez składników specjalnych.

Źródło: TOTAL Polska

Wróć