Wiadomości
TOTAL z nową kampanią wizerunkową paliw Excellium
TOTAL uruchamia kampanię wizerunkowo-informacyjną swoich unikalnych paliw Excellium.
WIĘCEJ czytaj w czerwcowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne". Z pełną ofertą TOTAL Polska można było zapoznać się na stoisku D2 organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXVI Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2019
Kampania pod hasłem „Walcz z brudem w silniku” ma na celu zwiększenie świadomości paliw Excellium oraz ich właściwości czyszczących, które przyczyniają się do mniejszego zużycia paliwa i zachowania silników samochodowych w dobrej kondycji.
Dystrybucja i promocja materiałów na temat paliw Excellium odbędzie się na stronie internetowej TOTAL, fanpage’u na Facebooku oraz na wszystkich stacjach paliw TOTAL w Polsce. Materiały obejmują m.in. plakaty i banery ukazujące sylwetki wojowników, które mają personifikować wszystkie składniki czyszczące paliw i walczące z brudem w silniku. Niczym w najlepszym filmie z gatunku fantasy, ich zadaniem jest bohaterska walka ze złem – brudem, które może się gromadzić w silniku na skutek użytkowania paliw bez składników specjalnych.
Źródło: TOTAL Polska