Strefa przedsiębiorcy

Tankuj i wygrywaj z LOTOSEM

Na stacjach paliw LOTOS ruszyła druga edycja promocji „Wygrywanie przez tankowanie”, w której co godzinę do zdobycia jest 500 zł. Bohaterami kampanii są znani sportowcy – Kajetan Kajetanowicz, Kamil Stoch oraz Piotr Żyła – z którymi LOTOS współpracuje od wielu lat. Akcja potrwa do końca roku.

Promocja na stacjach paliw LOTOS i LOTOS Optima będzie wsparta materiałami POS oraz kampanią reklamową w TV, radio i internecie. Wzięli w niej udział sportowcy od lat związani z marką LOTOS. Twarzą akcji jest Kajetan Kajetanowicz – kierowca rajdowy, dwukrotny rajdowy mistrz Europy oraz czterokrotny rajdowy mistrz Polski. Bohaterami kampanii są również Kamil Stoch – dwukrotny mistrz olimpijski, który 15-krotnie zwyciężał w konkursach Pucharu Świata, 32 razy stawał na podium w zawodach tej rangi oraz Piotr Żyła – dwukrotny drużynowy brązowy medalista Mistrzostw Świata w skokach narciarskich z 2013 roku w Val di Fiemme oraz z 2015 roku w Falun.

– To kolejna kampania, w której postanowiliśmy wykorzystać wizerunek wspieranych przez nas sportowców – tłumaczy Adam Burak, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Grupy LOTOS. – LOTOS od lat inwestuje w sprawdzone projekty sponsoringowe, które nie tylko wzmacniają markę samą w sobie, ale też są z powodzeniem używane w działaniach mających zwiększyć sprzedaż naszych produktów. Różnorodność oraz ilość tych projektów daje nam wiele możliwości przy tworzeniu ciekawych i angażujących kampanii, których przykładem jest właśnie „Wygrywanie przez tankowanie”. Mamy nadzieję, że zachęci ona kierowców do jeszcze częstszego odwiedzania naszych stacji paliw.

W promocji co godzinę (od 10.00 do 19.00) można wygrać 500 zł. Wystarczy na jednej ze stacji LOTOS bądź LOTOS Optima zatankować jednorazowo min. 25 litrów jednego rodzaju paliwa lub zrobić zakupy za min. 10 zł (z wyłączeniem paliwa, produktów tytoniowych i napojów alkoholowych). W zamian otrzymuje się kupon promocyjny z kodem, który po wysłaniu za pomocą SMS na nr 70955 (0,62 zł z VAT) bierze udział w losowaniu. Promocja potrwa do 31 grudnia br.Mechanizm akcji bazuje na systemie wprowadzonym po raz pierwszy w ubiegłym roku (pierwszą edycję zrealizowano 7 – 31 grudnia 2015 r.).

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Kreację do kampanii przygotowała agencja OS3.

Szczegóły loterii oraz regulamin można znaleźć na stronie http://wygrywanie.lotos.pl

***

Aktualnie w sieci LOTOS działają łącznie 483 stacje, z czego 297 to stacje własne (w tym 20 stacji autostradowych, tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych, 155 stacji segmentu premium i 122 stacje segmentu ekonomicznego LOTOS Optima) a 186 to stacje franczyzowe (w tym 107 stacji segmentu premium i 79 stacji segmentu ekonomicznego LOTOS Optima).

Źródło: Grupa LOTOS (op.zp)

WIĘCEJ czytaj w styczniowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne"

Z pełną ofertą Grupy LOTOS będzie można zapoznać się podczas Międzynarodowych Targów STACJA PALIW - ich najbliższa edycja to 17-19 maja 2017 r., EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14

Wróć