Wiadomości

Stojak do dezynfekcji rąk Tork - idealne rozwiązanie do biur typu „open space” oraz różnych przestrzeni publicznych


W biurach typu „open space” pracownicy siedzą blisko siebie, a nawet korzystają z tych samych biurek. A im więcej wspólnego użytkowania sprzętu biurowego, tym większa trudność w utrzymaniu higieny.[i] Jak temu zaradzić? Zapewniając pracownikom dostęp do takich rozwiązań higienicznych jak środki dezynfekujące dłonie oraz chusteczki higieniczne wykorzystując stojak do dezynfekcji Tork.

Tork stojak do dezynfekcji zapewnia łatwy dostęp do środków dezynfekujących dłonie i chusteczek higienicznych. Podręczny i montowany na wysokości oczu przypomina o higienie dłoni. Stojak oferuje rozwiązania niezbędne do budowania solidnej podstawy utrzymania higieny w biurze, a także:

  • Elegancki design idealnie komponuje się z nowoczesnym wystrojem biura
  • Jest kompatybilny zarówno z linią dozowników Tork Image Design™ jak i Elevation
  • Jest wystarczająco stabilny dla ręcznych oraz bezdotykowych dozowników

Panel AD-A-Glance® będący częścią stojaka do dezynfekcji rąk Tork pozwala na komunikację z pracownikami i gośćmi. Ten dostosowywany panel reklamowy jest idealnym narzędziem marketingowym, a ponadto zachęca do utrzymywania wysokich standardów higieny. Internetowa platforma projektowa marki Tork pozwala w łatwy i szybki sposób zaprojektować i wydrukować własny komunikat. Na stronie http://www.tork.pl/ są także gotowe komunikaty AD-A-Glance®. Bogata oferta szablonów pozwala w pełni wykorzystać stojak jednocześnie zachęcając pracowników do utrzymywania odpowiedniego poziomu higieny.

Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=_mI2hL-199I&feature=youtu.be

***

MarkaTork® Marka Tork jest dostawcą profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny dla szerokiej gamy odbiorców: od restauracji, przez służbę drowia, biura i szkoły po przemysł. Na rozwiązania składają się dozowniki, ręczniki i papiery toaletowe, mydła, serwetki i czyściwa kuchenne oraz przemysłowe. Dzięki wiedzy eksperckiej, funkcjonalnym produktom i polityce zrównoważonego rozwoju Tork jest liderem w swojej branży. Należąca do Essity (wcześniej SCA) marka Tork dostarcza rozwiązania klientom w ponad 80 krajach. Szczegółowe informacje i aktualności o nowych produktach są dostępne na stronie www.tork.pl

Essity

Essity to wiodącą globalna firma zajmująca się higieną i ochroną zdrowia, która opracowuje produkuje i sprzedaje środki ochrony osobistej (produkty higieniczne dla dzieci, kobiet, osób z problemem nietrzymania moczu i artykuły medyczne), oraz produkty i usługi w zakresie higieny dla sektora prywatnego i profesjonalnego - Consumer Tissue & Professional Hygiene. Wizją Essity jest podnoszenie jakości życia poprzez dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie higieny i ochrony zdrowia. Produkty Essity są sprzedawane w około 150 krajach pod silnymi wiodącymi markami, w tym markami globalnymi TENA i Tork oraz lokalnymi: Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda i Zewa. Firma zatrudnia 48,000 pracowników na całym świecie, a dochód uzyskany ze sprzedaży w 2016 roku wyniósł SEK 101 miliardów (EUR 10.7 miliardów). Zrównoważony wzrost jest integralnym elementem modelu biznesowego Essity, przynoszącym korzyść ludziom oraz środowisku. Siedziba główna Grupy Essity jest w Sztokholmie, w Szwecji i tam też jest notowana na giełdzie papierów wartościowych Nasdaq. Wcześniej Essity była częścią Grupy SCA. Więcej informacji na www.essity.com.

[i]Badanie 2013 SCA/BuzzBack przeprowadzone w Wielkiej Brytanii, USA, Francji i Niemczech

Źródło:  Essity, op.zp

Jeżeli szukasz oferty higieny profesjonalnej, znajdziesz ją podczas organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych, jubileuszowych, XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018, 9-11 maja 2018 r., na terenie EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14

WIĘCEJ czytaj w grudniowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne"

Wróć