Wiadomości

Sieć stacji paliw BP dołącza do programu Visa Oferty


Program Visa Oferty udostępniający użytkownikom kart Visa atrakcyjne oferty znanych i lubianych marek, zyskał nowego partnera. Do grona uczestniczących w programie detalistów dołączyła sieć stacji benzynowych BP. Do skorzystania z zalet Visa Oferty zachęca konsumentów ogólnopolska kampania reklamowa, która obejmuje największe kanały telewizyjne i stacje radiowe oraz popularne media internetowe.

Program Visa Oferty pozwala indywidualnym użytkownikom debetowych i kredytowych kart Visa na dostęp do atrakcyjnych, dopasowanych do ich zwyczajów zakupowych ofert oraz zapewnia szybki zwrot części pieniędzy wydanych na zakupy bezpośrednio na rachunek karty. Oferty sieci BP są dostępne w programie od 15 stycznia br. BP to pierwszy detalista spośród sieci stacji benzynowych uczestniczący w programie Visa Oferty.

„Cieszymy się, że sieć stacji BP zdecydowała się dołączyć do grona marek współpracujących z Visa przy programie Visa Oferty. Dzięki nowemu partnerowi program staje się coraz bardziej wszechstronny, proponując atrakcyjne oferty połączone ze zwrotem części wydatków za paliwo” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe.

„Program Visa Oferty stwarza możliwość dotarcia do obecnych i przyszłych klientów na podstawie analizy ich zwyczajów zakupowych – to bardzo interesujące narzędzie marketingowe. Z własnego doświadczenia i dotychczasowej współpracy z Visa wiemy również, że konsumenci chętniej wybierają detalistów, u których w zamian za płatność kartą mogą uzyskać konkretne korzyści” – komentuje Małgorzata Bogacz, Dyrektor Marketingu BP w Polsce.

WIĘCEJ: czytaj w kolejnych wydaniach miesięcznika „Paliwa Płynne”

XXIII Międzynarodowe Targi STACJA PALIW 2016, 11-13 maja 2016 r. EXPO XXI Warszawa    

(opr.pb)

Wróć