Strefa przedsiębiorcy

Rośnie sieć myjni bezdotykowych na stacjach BP

Firma BP jako pierwsza na polskim rynku rozpoczęła budowę samoobsługowych myjni bezdotykowych już w 2006 roku. Obecnie sieć BP w Polsce liczy 394 stacje (w tym 190 stacji partnerskich) – na 94 można skorzystać z myjni bezdotykowej.
Dziś myjnie bezdotykowe są już odrębnym segmentem na rynku. Budując naszą sieć, daliśmy impuls wielu prywatnym operatorom, którzy włączają się w budowanie tego rynku. Urządzenia myjące dostępne na naszych stacjach wykorzystują najnowocześniejsze i najbardziej wydajne technologie. Wszystkie programy są opracowane tak, aby proces mycia samochodu był nie tylko skuteczny, ale również bezpieczny – mówi Artur Pych, BP Category Manager.

W 2008 roku myjnie bezdotykowe dostępne na stacjach BP w Polsce zostały wyróżnione nagrodą Innowacji Roku w ogólnopolskim konkursie organizowanym przez redakcję ForumBiznesu.pl, promującym produkty i usługi wyróżniające się innowacyjnością.
W odróżnieniu od tradycyjnych myjni ręcznych, na myjniach bezdotykowych BP nie ma szczotek, a wszystkie czynności wykonywane są za pomocą lancy. Jest to nie tylko łatwiejsze i wygodniejsze, ale daje również gwarancję, że w trakcie mycia nie zostaną uszkodzone delikatne powłoki lakieru.
W procesie mycia wykorzystywany jest specjalny proszek oraz podgrzana i zmiękczona woda pod wysokim ciśnieniem, co pozwala na pozbycie się brudu i tłustych osadów ze wszystkich trudno dostępnych powierzchni: szczelin, listew, załamań, itd. Kolejne trzy programy umożliwiają dokładne spłukanie pojazdu, nawoskowanie oraz nabłyszczenie. Te cieszące się ogromnym zainteresowaniem kierowców myjnie bazują na nowoczesnej technologii, oferując wysoką jakość mycia przy zachowaniu bezpieczeństwa dla karoserii pojazdu.
Zaletą, cenioną przez Klientów, jest również łatwość i uniwersalność tego rozwiązania: z myjni mogą korzystać pojazdy z bagażnikami i spojlerami, nie ma też konieczności odkręcania anten, składania lusterek, a cztery proponowane programy mycia dają możliwość wyboru najkorzystniejszego rozwiązania - Klient sam decyduje, jaką kwotę chce wydać na umycie samochodu.

Wróć