Wiadomości

Reklama ze św. Krzysztofem na stacjach Orlen i Statoil

Patron kierowców po raz kolejny pojawia się w kampanii reklamowej mBanku. Tym razem został symbolem Gwarancji Najniższej Ceny na ubezpieczenia komunikacyjne i zapewnia, że kupując polisę w mBanku, klient zapłaci najniższą stawkę lub otrzyma zwrot różnicy w cenie.

Najnowsza kampania ubezpieczeń komunikacyjnych w mBanku rozpoczęła się w tym tygodniu. Jej bohaterem po raz kolejny jest patron kierowców, św. Krzysztof, który wspiera promocję mBanku  Gwarancja Najniższej Ceny, wg w której, kierowca, który po nabyciu polisy w mBanku znajdzie tańszą ofertę u innego ubezpieczyciela, otrzyma zwrot różnicy w cenie.

Znany już wcześniej spot reklamowy będzie emitowany przez pięć kolejnych tygodni w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, m.in. w: TVN, Polsat, Discovery Channel, Canal+, AXN, Ale Kino czy National Geographic. Kampania obecna będzie także w internecie, na portalach informacyjnych i branżowych.Na ulice ośmiu największych polskich miast (m.in. Warszawy, Krakowa, Łodzi, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Katowice, Szczecin) wyjadą autobusy z wizerunkiem św. Krzysztofa. Kierowcy będą mogli zobaczyć reklamę także podczas tankowania na stacjach sieci Orlen lub Statoil.

Z badań wynika, że znana już naszym klientom kampania ze św. Krzysztofem jest bardzo dobrze odbierana, zwłaszcza w aspekcie wiarygodności oraz wyróżniania się na tle innych przekazów. Według badanych jes t to reklama, która zmieniła ich opinię na temat banku oraz taka, o której chętnie rozmawia się z przyjaciółmi. Dzięki pierwszej emisji spotu w maju i czerwcu br. osiągnęliśmy najwyższy poziom spontanicznej znajomości marki mBank w tym roku. Dlatego postanowiliśmy wykorzystać tak udaną koncepcję po raz kolejny. Święty znów udowadnia, że na rynku nie ma tańszej oferty ubezpieczeniowej – tłumaczy Piotr Jakubowski, kierujący zespołem odpowiedzialnym za markę mBank.

Klienci Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych mBanku i BRE Ubezpieczenia mogą skorzystać z Gwarancji cenowej do 15 grudnia br., a kampania reklamowa prowadzona będzie do początku października.

Wróć