Strefa przedsiębiorcy

PAYBACK stawia na promocje multipartnerskie


5 września 2018 roku rozpoczyna się wielka loteria realizowana przez PAYBACK razem z kluczowymi partnerami Programu: BP, Kaufland, Multikino, Mrówka, czy CUK Ubezpieczenia, oraz 300 sklepami online.

WIĘCEJ czytaj w październikowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne"Z pełną ofertą sieci BP Europa SE Oddział w Polsce można było zapoznać się podczas organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018, na terenie EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14, których BP było Partnerem Strategicznym

Na uczestników czekają bardzo atrakcyjne nagrody, w tym trzy samochody marki BMW 318i Limousine, a także vouchery do realizacji na stacjach BP i w sklepach sieci Kaufland – głównych sponsorów – oraz na PizzaPortal.pl. Loteria to przykład współpracy multipartnerskiej, jaką PAYBACK rozwija, aby jeszcze bardziej przyczyniać się do wsparcia rozwoju biznesu swoich partnerów oraz zwiększać atrakcyjność Programu dla jego użytkowników.

Jednym z kluczowych celów PAYBACK jest wspieranie partnerów Programu w budowaniu silniejszych relacji z ich obecnymi klientami oraz w pozyskiwaniu nowych. Służy temu m.in. realizacja wspólnych akcji promocyjnych, ponieważ dzięki nim mogą oni efektywniej korzystać z bazy 10 milionów aktywnych użytkowników największego w Polsce programu lojalnościowego, jakim jest PAYBACK. Jednocześnie takie kampanie są bardzo lubiane przez konsumentów, gdyż przynoszą im dodatkowe korzyści w postaci atrakcyjnych nagród mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska.

Dotychczasowe wspólne akcje promocyjne były doceniane przez naszych Klientów. Jesteśmy przekonani, że podobnie będzie w przypadku rozpoczynającej się wielkiej loterii PAYBACK – mówi dr Magdalena Kandefer – Kańtoch, Rzecznik Prasowy BP w Polsce.

Niezwykle cenimy sobie możliwość współpracy w ramach Programu PAYBACK. Do udziału w tym systemie zachęciły nas przede wszystkim dodatkowe korzyści, jakie uzyskają nasi klienci. Loteria PAYBACK to wyjątkowa okazja na wygranie atrakcyjnych nagród podczas robienia codziennych zakupów w marketach Kaufland. Co więcej, regularne zakupy to nie tylko zwiększona szansa na wygraną, lecz także możliwość skorzystania z dodatkowych promocji, które zaplanowaliśmy dla naszych klientów. Od tego tygodnia wprowadziliśmy także specjalną edycję gazetki promocyjnej z jeszcze większą liczbą okazyjnych ofert. Takie gazetki będą obowiązywać w każdym tygodniu od poniedziałku do środy – zapowiada Justyna Przybylska, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej w Kaufland Polska.

Loteria PAYBACK potrwa 6 tygodni – do 16 października 2018 roku. Losowanie samochodów będzie się odbywało po upływie pierwszego, trzeciego oraz ostatniego tygodnia. Pozostałe nagrody będą losowane co tydzień. Do wygrania jest łącznie 210 pełnych baków na stacjach BP (vouchery o wartości 300 zł), 420 bonów o wartości 150 zł do sklepów sieci Kaufland, a także 2 100 voucherów na 10 zł do PizzaPortal.pl. Aby wziąć udział w loterii wystarczy potwierdzić chęć uczestnictwa na stronie payback.pl/loteria oraz zebrać lub wykorzystać punkty przy pomocy zarejestrowanej karty PAYBACK, podczas zakupów u partnerów biorących udział w akcji promocyjnej. Szczegóły dostępne są na stronie www.payback.pl/loteria.

***

PAYBACK to największa w Polsce multipartnerska platforma ułatwiająca angażowanie klientów. Umożliwia dostęp do bazy 10 milionów aktywnych użytkowników zbierających punkty u wielu różnych partnerów.

PAYBACK realizuje cele biznesowe partnerów, wykorzystując pogłębione dane konsumenckie pochodzące z wielu źródeł oraz nowoczesne narzędzia analityczne i marketingowe do przygotowania spersonalizowanych ofert i precyzyjnie targetowanej komunikacji.

Uczestnicy programu PAYBACK mogą zbierać punkty podczas zakupów w wielu popularnych sklepach sprzedaży tradycyjnej oraz online. Dzięki specjalnym promocjom, ofertom oraz kuponom (również elektronicznym) posiadacze kart PAYBACK mogą szybko i łatwo zwiększyć stan konta punktowego. Zebrane punkty PAYBACK można wymienić na atrakcyjne nagrody, mile Miles & More, bony zakupowe do zrealizowania u wybranych partnerów lub przekazać je na program dożywiania dzieci Pajacyk.

Program PAYBACK jest częścią międzynarodowej grupy American Express.

WIĘCEJ czytaj w październikowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne"Z pełną ofertą sieci BP Europa SE Oddział w Polsce można było zapoznać się podczas organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018, na terenie EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14, których BP było Partnerem Strategicznym

Źródło: PAYBACK, fot. BP Europa SE Oddział w Polsce podczas organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018

Wróć