Strefa przedsiębiorcy

PAYBACK => BP => Kaufland

6 czerwca 2018 r. rusza specjalna promocja dla użytkowników kart PAYBACK.

WIĘCEJ czytaj w lipcowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne". Z bogatą ofertą BP można było zapoznać się podczas organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018, na terenie EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14, których BP było Partnerem Strategicznym (fot. Krzysztof Kozłowski, szef stacji DOFO BP podczas XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018)

W jej ramach za zakupy na stacjach BP oraz w marketach Kaufland będzie można otrzymać rabaty na paliwo oraz pakiety punktów PAYBACK. Akcja jest realizowana na 536 stacjach BP oraz w 206 sklepach Kaufland na terenie całego kraju.

W tym roku stawiamy na rozwój Programu PAYBACK w wielu obszarach. Nie jest to tylko pozyskiwanie nowych partnerów i większe angażowanie uczestników, ale także rozszerzanie współpracy multipartnerskiej. Obecnie prowadzona akcja BP i Kaufland to dobry przykład współdziałania naszych kluczowych partnerów. Z pewnością w nadchodzących miesiącach łączonych akcji będzie jeszcze więcej – mówi Tomasz Głos, Classic Business Director w PAYBACK Polska.

W ramach promocji przygotowanej przez BP we współpracy z Kauflandem, po transakcji na stacji BP klienci będą otrzymywać kupony do wykorzystania podczas zakupów w sieci Kaufland. Z kolei klienci Kauflandu dostaną kupony do realizacji na BP. Aby skorzystać z promocji, należy przyjść z kuponem oraz kartą PAYBACK do jednego z tych dwóch partnerów Programu. Upoważniają one do obniżki ceny za litr paliwa o 10 groszy przy tankowaniu do 60 litrów na BP (promocja nie dotyczy klientów detalicznych korzystających z płatności kartą paliwową). Z kolei Kaufland, przy zakupie za minimum 3 zł, pomnoży ilość punktów PAYBACK – pięciokrotnie dla tych klientów, którzy dokonali już zakupów w Kauflandzie z kartą PAYBACK i dziesięciokrotnie dla tych, dla których będzie to pierwsza transakcja w sklepach tej sieci.

Informacje o promocji pojawią się w punktach sprzedaży obu partnerów. Akcja będzie również wspierana spotami radiowymi i telewizyjnymi oraz komunikacją w Internecie.

 ***

PAYBACK to największa w Polsce multipartnerska platforma ułatwiająca angażowanie klientów. Umożliwia dostęp do bazy blisko 8 milionów aktywnych użytkowników zbierających punkty u wielu różnych partnerów. Realizuje cele biznesowe partnerów, wykorzystując pogłębione dane konsumenckie pochodzące z wielu źródeł oraz nowoczesne narzędzia analityczne i marketingowe do przygotowania spersonalizowanych ofert i precyzyjnie targetowanej komunikacji. Uczestnicy programu PAYBACK mogą zbierać punkty podczas zakupów w wielu popularnych sklepach sprzedaży tradycyjnej oraz online. Dzięki specjalnym promocjom, ofertom oraz kuponom (również elektronicznym) posiadacze kart PAYBACK mogą szybko i łatwo zwiększyć stan konta punktowego. Zebrane punkty PAYBACK można wymienić na atrakcyjne nagrody, mile Miles & More, bony zakupowe do zrealizowania u wybranych partnerów lub przekazać je na program dożywiania dzieci Pajacyk. Program PAYBACK jest częścią międzynarodowej grupy American Express.

Źródło: BP

WIĘCEJ czytaj w lipcowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne". Z bogatą ofertą BP można było zapoznać się podczas organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018, na terenie EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14  (fot. Krzysztof Kozłowski, szef stacji DOFO BP podczas XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018)

Wróć