Strefa przedsiębiorcy

„Pakiet PiG” – wystartowała pierwsza w historii PGNiG kampania reklamowa


W październiku pojawił się pierwszy telewizyjny spot reklamowy informujący o pakiecie PiG (Prąd i Gaz). Celem kampanii jest zachęcenie klientów do skorzystania z nowej oferty od PGNiG i zakupu nie tylko gazu, ale również prądu

Świnka - skarbonka to znany symbol oszczędzania, a przypadku oferty PGNiG to również symbol Pakietu Prąd (kontakt zamiast ryjka) i Gaz (skrzydełko).

„Świnka jest symbolem naszej nowej oferty. Szerokie dotarcie zapewni nam rozpoznawalność kampanii – naszym celem jest skuteczność w odwoływaniu się do reklam podczas sprzedażowych rozmów z klientami.” - powiedział Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.

„Wyniki przeprowadzonych przez nas badań wskazują na bardzo wysokie oraz pozytywne zaangażowanie emocjonalne widzów oglądających reklamę. Jesteśmy wśród 6 procent najlepiej ocenianych reklam z sektora usług” - powiedział Wiktor Urban, Kierownik działu Marketingu Marki i Promocji PGNiG Obrót Detaliczny - „Wśród badanych reklam najwięcej osób zapamiętało właśnie nasz spot.” – dodał.

PGNiG jednocześnie dociera do swoich klientów dzięki materiałom informacyjnym, reklamie w internecie, prasie i na billboardach. Kreację do kampanii przygotowała agencja Brasil.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=0WG7FedrmnM

Źródło: PGNiG

(op.zp) WIĘCEJ czytaj w listopadowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne"

Wróć