Wiadomości

Optima bije kolejne rekordy

Stacje ekonomicznej sieci Lotos Optima sprzedają średnio na dobę ilości paliw porównywalne z obrotem obiektów premium.


– Rozbudowa sieci Lotos Optima jest wpisana w naszą strategię działania –
podkreśla Paweł Lisowski, prezes Lotos Paliwa. – Bazujemy na sprawdzonych rozwiązaniach i mamy doświadczenie, jak skutecznie działać na tym niezwykle konkurencyjnym rynku.

Placówki Lotos Optima działają w większości polskich województw m.in.: pomorskim, warmińsko-mazurskim, śląskim, wielkopolskim, kujawsko-pomorskim, mazowieckim, świętokrzyskim i małopolskim. Wyniki sprzedaży,odnotowane przez sieć Lotos Optima, wpłynęły pozytywnie na umocnienie udziału gdańskiej spółki w rynku detalicznym paliw. Na koniec grudnia 2011 r. wyniósł on 8 proc. Lotos Paliwa planuje powiększyć ten udział do 10 proc. w 2015 r.

– Nie mam wątpliwości, że dla uzyskania 10-proc. udziału w runku detalicznym istotne jest dalsze efektywne inwestowanie w rozwój sieci Lotos Optima – dodaje prezes Lisowski.

Aktualnie Lotos Paliwa analizuje konkretne lokalizacje pod dalszą rozbudowę sieci stacji Lotos Optima. Trafny wybór miejsca jest kluczowym elementem decydującym o późniejszych wynikach sprzedaży i jednocześnie gwarantem planowej realizacji wszystkich przewidzianych na ten rok inwestycji dotyczących rozwoju sieci Lotos Optima.

Swój nowy brand spółka Lotos Paliwa po raz pierwszy zaprezentowała wiosną na ubiegłorocznych XVIII Międzynarodowych Targach Stacja Paliw. Już wtedy pomysł na uruchomienie ekonomicznej sieci stacji spotkał się z dużym zainteresowaniem ze strony szerokiego rynku. Pierwsze trzy Optimy otwarto 13 lipca 2011 przy drodze S7 w Warszawie. Placówki mają w ofercie olej napędowy i benzynę bezołowiową 95, a w sklepach o powierzchni ok. 30 m2 można kupić podstawowe produkty z oferty stacji paliw LOTOS. Przy stacjach znajdują się miejsca parkingowe dla pojazdów osobowych.

Wróć