Strefa przedsiębiorcy

Myjnie rozkwitają na wiosnę


Kierowcy przygotowują swoje auta do wiosny, a to młyn na wodę dla właścicieli myjni samochodowych.

Wiosna to czas wzmożonego ruchu na myjniach, dlatego najlepszy moment na otwarcie takiego obiektu jest właśnie teraz. Właścicielom myjni bezdotykowych pomaga także rosnący popyt na samodzielne i tańsze mycie. – Średni czas mycia pojazdu to ok. 8-9 minut. To krócej niż w przypadku myjni panelowej, co ma zasadniczy wpływ na koszt usługi  – przekonuje Sławomir Decewicz, prezes Auto-Spa, ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych. – U nas samochód można umyć za 8 zł i to właśnie ten fakt docenili klienci, którzy pomimo kryzysu chętnie odwiedzali nasze myjnie.

Auto-Spa rozwija się zarówno w oparciu o myjnie własne, jak i  franczyzowe. Najnowszy obiekt należący do operatora pojawił się w lutym w Dąbrowie Górniczej i to już druga myjnia pod brandem Auto-Spa w tym mieście. To właśnie na Śląsku firma rozwija się najprężniej, ale docelowo Auto-Spa ma ambicje zostać największą w Polsce siecią myjni bezdotykowych. Pomóc ma w tym reklama, w którą inwestuje operator:

Jako franczyzodawca zobowiązaliśmy się pomagać naszym partnerom w promocji ich działalności. Franczyzobiorcy mają w ten sposób więcej klientów, biznes jest rentowny, a my zyskujemy lojalnych partnerów, którzy są najlepszą reklamą Auto-Spa – dodaje Sławomir Decewicz.

Auto-Spa rozwija sieć franczyzową od marca 2011 roku. Swoim partnerom oferuje kilka wariantów współpracy. Franczyzobiorca może zakupić licencję na gotową myjnię w wybranej lokalizacji lub zbudować własną. Dzięki współpracy partnerskiej z dużymi sieciami handlowymi Auto-Spa ma do zaproponowania swoim partnerom ponad sto atrakcyjnych lokalizacji przy super i hipermarketach TESCO oraz sklepach POLOmarket. 

Wróć