Strefa przedsiębiorcy

Marwit na Orlenach


– Cieszymy się, że dzięki współpracy z liderem na rynku paliwowym, będziemy jeszcze łatwiej mogli dotrzeć ze świeżą i zdrową żywnością do konsumentów – komentuje Maciej Jóźwicki, prezes firmy MARWIT.


Świeże soki, Marwitki, zupy krem, smoothie - to tylko niektóre z produktów, jakie można kupić od 9 października na 93 stacjach PKN Orlen. Produkty Marwit, Ogrodów Natury i Oskoły wyeksponowane zostały w niebanalnym miejscu – na wyspach Fresh, czyli półkach zarezerwowanych wyłącznie dla towarów zdrowych, świeżych i pełnowartościowych, takich jak na przykład nabiał czy owocowo-warzywne przekąski.– Jako liderzy produkcji świeżych soków oraz dań, do których nie dodaje się barwników czy środków konserwujących wiedzieliśmy, że nie może nas zabraknąć w tym miejscu – tłumaczy Jóźwicki.

Marwit nawiązał współpracę z PKN Orlen na sześć miesięcy. Nie wyklucza jednak, że po tym czasie przedłuży umowę oraz zwiększy liczbę stacji, na których produkty będą dostępne. Producent pojawił się w kolejnym kanale dystrybucji, po sklepach tradycyjnych, super- i hipermarketach, dyskontach i HoReCa (czyli restauracjach, hotelach i firmach cateringowych) po to, by jeszcze bardziej ułatwić klientom dostęp do świeżych i zdrowych produktów. Chce również zmierzyć się ze skłonnością Polaków do spożywania śmieciowego jedzenia podczas podróży.


– Nasze produkty są alternatywą dla chipsów i słonych przekąsek – tłumaczy prezes Marwit Sp. z o.o. - Udowadniają, że szybkie w przygotowaniu, gotowe jedzenie, może być pełnowartościowe i zdrowe. Dzięki współpracy Marwit z PKN Orlen sięganie po zdrowe przekąski będzie jeszcze prostsze, bo nie będzie wymagało szukania dyskontów czy supermarketów na trasie podróży. W ten sposób firma wpisuje się w kluczowe trendy w żywieniu – popularność produktów z sektora convenience oraz skłonność do szukania ulubionych przekąsek w miejscach, mieszczących się najbliżej konsumenta.
***
Marwit Sp. z o.o. – największy w Polsce producent świeżych soków, założony w 1993 r. przez Macieja Jóźwickiego, w ofercie ma świeże soki, Surówki Premium, Smoothie, Zupy krem, marchewki Marwitki, Sałaty raz, dwa, trzy oraz Świeży Mix, czyli krojone zestawy owocowo-warzywne. Firma jest również właścicielem marek Witmar, Ogrody Natury oraz Oskoła. Jest zdobywcą tytułów Produkt Roku 2016, Dobra Marka 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma oraz laureatem rankingu Gazele Biznesu, doceniającym najbardziej dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa w Polsce.

Źródło: Marwit

Jeżeli szukasz oferty FMCG, znajdziesz ją podczas organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018, w dniach 9-11 maja 2018 r., na terenie EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14

Wróć