Wiadomości

Lukoil inwestuje w koncept Food Point


Amic Polska konsekwentnie realizuje inwestycje związane z modernizacją wybranych stacji i wprowadzeniem nowego konceptu Food Point.

Nowoczesny design sklepu, bogaty asortyment produktów, szeroka oferta przygotowywanych na miejscu kanapek z dodatkami świeżych warzyw, a ponadto zapiekanki, panini, sałatki, frytki, świeżo wyciskane na miejscu soki, wypiekane pieczywo oraz ciastka - to odpowiedź spółki na zmieniające się trendy w handlu i gastronomii.  - W obecnych czasach klienci poszukują smacznych, tanich i świeżych przekąsek przygotowanych na bazie wysokiej jakości produktów. Wszystkie te właściwości są wpisane w koncept Food point - mówi Agnieszka Czapska, retail convenience manager Amic Polska

Wnętrze zmodernizowanych stacji zostało całkowicie odmienione i posiada cechy nowoczesnej stacji segmentu premium. Obiekty zostaną wyposażone również w nowoczesne monitory, które uzupełnią komunikację prezentowaną na menuboardach.

Źródło: Lukoil (op.pb)

Wróć