Wiadomości

LOTOS rusza z nową kampanią wizerunkową. W drodze do NAJ


LOTOS rozpoczyna jesienną kampanię wizerunkową z hasłem „NAJ nie bierze się znikąd”. Posługując się analogią do sportu, marka opowiada o konieczności nieustannego polepszania swoich produktów i usług.

W kampanii biorą udział najbardziej popularne gwiazdy sportu, z którymi współpracuje LOTOS: piłkarze reprezentacji Polski oraz rajdowy kierowca Kajetan Kajetanowicz – wielokrotny mistrz Polski i Europy.

Nowa reklama to najbardziej zaawansowany post-produkcyjnie film marketingowy o marce LOTOS. Został nakręcony przy użyciu specjalnej technologii filmowania, dającej poczucie zatrzymanej w ruchu akcji (ang. freeze). Ponadto realizacja wymagała zaangażowania ekipy kaskaderskiej. Narratorem, podobnie jak w poprzedniej kampanii, jest dr Tomasz Rożek – prowadzący program popularno-naukowy Sonda w Telewizji Polskiej.

Jest to druga odsłona kampanii parasolowej, komunikującej wiele obszarów działalności Grupy Kapitałowej LOTOS, która wystartowała w czerwcu. Rozpoczęła ona cykl działań z obszaru komunikacji marketingowej, które pokazują LOTOS w procesie dążenia do doskonałości oraz osiągania konkretnych celów. To dzięki temu gdańska rafineria jest pozycjonowana jako najnowocześniejsza w Europie, a jej produkty zyskują miano najwyższej jakości.

– Kampanią „NAJ nie bierze się znikąd” staramy się odświeżyć komunikację marketingową firmy. Naturalnym wydało się nam opowiedzenie o dążeniu do NAJ z perspektywy doskonałych sportowców, których mamy przyjemność sponsorować. W pierwszej części kampanii opowiadaliśmy historię o laboratoriach, platformach wydobywczych i rafinerii, z której pochodzą produkty kojarzone z marką LOTOS; obecnie skupiamy uwagę klientów przede wszystkim na stacjach paliw. – tłumaczy Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu w Grupie LOTOS.

Kampania obejmuje telewizję oraz działania w Internecie. Prezentacja nowej reklamy odbędzie się 1 września.

Oprócz tego LOTOS prezentuje również 2 materiały typu making of.
https://www.youtube.com/watch?v=4pqFpKHChKM opublikowany
https://www.youtube.com/watch?v=e1pQ3IuFOy8 emisja od g. 16:00, 31.08.

Za realizację kampanii odpowiada agencja Havas Warsaw, a za produkcję Dynamo Film. Reżyserem spotu jest Michał Sabliński

Źródło: Grupa LOTOS, op. zp

Jeżeli szukasz oferty franczyzowej, znajdziesz ją podczas organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018, w dniach 9-11 maja 2018 r., na terenie EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14

WIĘCEJ czytaj w październikowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne"

Wróć

Wystąpił błąd

Wystąpił błąd

Co się stało?

Wysąpił błąd podczas wykonywania skryptu. Coś nie działa prawidłowo.

Jak mogę naprawić ten problem?

Otwórz plik system/logs/error.log i znajdź powiązaną wiadomość błędu (zazwyczaj ostatnia). Możesz również dodać ten wiersz do lokalnego pliku konfiguracji i odświeżyć stronę:

$GLOBALS['TL_CONFIG']['displayErrors'] = true;

Zauważ, że każdy będzie mógł zobaczyć błędy na Twojej stronie!

Dowiedz się więcej

Wykonywanie skryptu zostało zatrzymane z powodu błędu. Wiadomość o błędzie została ukryta z powodów bezpieczeństwa i może zostać znaleziona w pliku system/logs/error.log (patrz wyżej). Jeśli nie rozumiesz wiadomości błędu lub nie wiesz jak naprawić problem, przeszukaj Contao FAQ lub odwiedź stronę wsparciaContao.

Aby spersonalizować tą wiadomość, utwórz nowy szablon nazwany templates/be_error.html5.