Strefa przedsiębiorcy

Kolejne restauracje Subway® na stacjach Amic Energy


Dziesięć nowych restauracji Subway® utrzymanych w koncepcie Fresh Forward pojawiło się na mapie Polski na stacjach paliw Amic Energy. Marka jest drugim co do wielkości partnerem Subway w Polsce obsługującym te lokalizacje.

WIĘCEJ czytaj w marcowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne". Z pełną ofertą SUBWAY C&EE można zapoznać się podczas organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXVI Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2019, na terenie EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14

Restauracje Subway słyną z sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta. Suby, wrapy czy sałatki komponowane są z różnorodnych składników dostępnych w lokalu, wybieranych przez klienta zgodnie z jego życzeniem. Ten wyjątkowy koncept przez lata zyskał miłośników na całym globie, także w Polsce, gdzie sieć liczy już ponad 120 lokali. Przy obecnej liczbie restauracji, lokalizacje na stacjach paliw obejmują 28% lokali Subway w Polsce. AMIC Energy jest drugim co do wielkości partnerem marki w kraju obsługującym stacje paliw. Spośród 36 lokalizacji, 24 prowadzi Lotos, dziesięć Amic, a pozostałe cztery inne marki. Globalnie to około 10% wszystkich lokalizacji na stacjach paliw.

Subway na całym świecie rozwija swoje lokalizacje w niestandardowych miejscach właśnie takich, jak stacje paliw, które w Polsce tworzą już niemal 30% sieci – mówi Martin Princ, menadżer Regionalny ds. rozwoju Subway w Europie Środkowo-Wschodniej. – Ich rosnąca liczba wpisuje się w naszą strategię podążania za oczekiwaniami klientów i towarzyszenia im podczas codziennych sytuacji – dodaje.

Pilotażowa restauracja Subway otwarta w czerwcu w Gdyni przy stacji Amic Energy jako pierwsza w Polsce została uruchomiona w nowym formacie wizualnym Fresh Forward. Obecnie na stacjach Amic Energy w województwach mazowieckim, dolnośląskim, pomorskim, świętokrzyskim i lubelskim funkcjonuje łącznie dziesięć restauracji Subway. W 2019 roku Amic planuje otworzyć kolejne 13 restauracji na stacjach paliw w całym kraju. Wszystkie zostały zaprojektowane zgodnie z najnowszą identyfikacją marki Subway. Ta w połączeniu z nowoczesnym designem wnętrz ma zachęcić gości do częstszych wizyt w lokalach.

Z myślą o naszych Klientach zdecydowaliśmy się na rozwój oferty o pyszne, świeże i przede wszystkim przygotowywane na miejscu sandwicze Subway, będące urozmaiceniem oraz zdrowszą alternatywą dla powszechnie dostępnej na stacjach oferty hot dogów. Koncept Subway idealnie wpisuje się w zupełnie nowe, odmienione wnętrze stacji paliw Amic Energy. Z powodzeniem wykorzystujemy efekt synergii w prowadzeniu stacji paliw oraz restauracji Subway, oferując wysokiej jakości posiłek dostępny w formacie 24/7 – podkreśla Krzysztof Strzelecki, Prezes Zarządu Amic Polska. – Już teraz myślimy o dalszym rozwoju współpracy z Subway na kolejnych stacjach Amic w roku 2020 – dodaje.

***

Historia marki Subway rozpoczęła się w 1965 roku w USA, a jej sukces oparty jest na modelu biznesowym Fredericka "Freda" DeLuca. Prosty, smaczny i niedrogi sandwich przygotowany na oczach klienta był podstawą prowadzenia każdej restauracji i punktem wyjścia do międzynarodowej ekspansji marki. Dziś Subway to około 43 000 restauracji w ponad 100 krajach. W 2011 roku marka stała się największą siecią restauracji szybkiej obsługi na świecie pod względem liczby lokali. Każda restauracja Subway jest własnością i jest zarządzana przez partnera franczyzowego. Sieć w Polsce jest obecna od prawie 20 lat i liczy ponad 100 restauracji.

Źródło: Q&A 

Wróć