Wiadomości

Innowacja 2011 dla Gaspolu

Gaspol został nagrodzony za innowacyjny system zarządzania relacjami z klientami i partnerami biznesowymi. W skład systemu wchodzą m.in.: oprogramowanie ERP, telemetria, wirtualny doradca, portal klienta oraz Pióro Cyfrowe. Nagrodę przyznało Forum Biznesu oraz Polska Akademia Nauk.

W tym roku naukowcy z Polskiej Akademii Nauk docenili Digital Customer Service - jedyną w swoim rodzaju kompilację nowoczesnych technologii, która umożliwia interaktywną i wielokanałową komunikację firmy z otoczeniem biznesowym. Nagrodzony system Gaspolu łączy możliwości Internetu, technologii informacyjnych, technik sztucznej inteligencji z nowoczesnymi urządzeniami.

- Cieszę się, z tak prestiżowej nagrody i bardzo za nią dziękuję. Dla mnie jest ona potwierdzeniem spójności tego, co robimy na co dzień i tego, jak jesteśmy postrzegani. W Gaspolu innowacyjność jest motorem wzrostu. Wspieramy ją procesami zarządczymi, wszystkimi dostępnymi narzędziami i kulturą organizacyjną. Wychodzę z założenia, że nawet w trudnych czasach, gdy zaciskamy pasa, istnieje możliwość rozwoju, wprowadzania nowych rozwiązań, które spodobają się klientom i odpowiedzą na ich rosnące potrzeby - mówi Sylwester Śmigiel, prezes zarządu Gaspolu,

 

Składniki Digital Customer Service

AXAPTA – aplikacja ERP firmy Microsoft obsługująca ponad 90 proc. procesów firmy. W przypadku Gaspolu ponad 40 proc. to moduły dedykowane, niedostępne w innych systemach ERP.

TELEMETRIA – pozwala na automatyczne dokonanie odczytu zużycia gazu i przesłanie go do Gaspolu za pomocą SMS-a, na tej podstawie wystawiana jest faktura. Klient płaci tylko za taką ilość paliwa, jaką zużył w rozliczeniu miesięcznym, bez konieczności pamiętania o zamawianiu gazu i wnoszenia jednorazowej płatności za napełnienie zbiornika.

Portal Klienta – część Axapty, która pozwala klientowi na pozyskiwanie informacji o aktualnym saldzie finansowym, zużyciu gazu, fakturach, umożliwia złożenie zamówienia z podaniem dogodnej daty i godziny dostawy, ustawienie powiadamiania (SMS) o zaplanowanych dostawach gazu. W portalu klienta udostępnione są też aplikacje na urządzenia mobilne.

Wirtualny Doradca Energetyczny (awatar) – dostępny w serwisie internetowym (www.gaspol.pl i www.dobrzeogrzanydom.pl) program komputerowy, wykorzystujący metody i techniki sztucznej inteligencji, umożliwiające rozmowę z użytkownikiem w języku naturalnym. Posiada niezbędne dane na temat firmy, oferty, specyfiki działalności i potrafi dobrać rozwiązanie energetyczne do potrzeb pytającego.

Digitalizacja teczek klientów – do pamięci komputerowej wprowadzono ponad 20 tys. teczek klientów, co umożliwia ich automatyczną archiwizację.

D-pen (digital pen) – innowacyjne rozwiązanie, które przenosi dane z umowy papierowej do systemu AXAPTA (wysyła ją jako plik PDF) w czasie rzeczywistym, w trakcie wypełniania umowy u klienta, bez konieczności ręcznego wprowadzania danych do systemu. W ten sposób dokument zostaje od razu wysłany na skrzynkę mailową klienta.

Wróć