Strefa przedsiębiorcy

Groszek – Twój sklep na co dzień


Groszek to ogólnopolska sieć samoobsługowych sklepów spożywczych.

Groszek integruje na zasadach franczyzy niezależne podmioty w nowoczesną organizację kupiecką pod marką Groszek – Twój sklep na co dzień.

Otwierając pierwsze sklepy franczyzowe w 2000 roku wyznaczaliśmy kierunek rozwoju franczyzy w tym segmencie rynku. Dziś, po wielu latach funkcjonowania sieci na rynku można z całą pewnością stwierdzić, że koncept Groszek sprawdza się z powodzeniem na terenie całej Polski. Posiadamy atrakcyjną markę i konsekwentnie realizujemy strategię rozwoju, co sprawia, że jesteśmy dynamicznie rozwijającym się systemem franczyzowym w Polsce.

 

Jednolite standardy stosowane na całym obszarze działania sieci sprawiają, że w oczach klientów jesteśmy jedną, dużą strukturą organizacyjną. Od wielu lat konsekwentnie budujemy markę Groszek w oparciu o następujące atrybuty:

•         Codzienne zakupy w przyjemnej atmosferze

•         Profesjonalny i życzliwy personel

•         Atrakcyjne promocje i akcje konsumenckie.

Do sieci należy obecnie blisko 1500 placówek, w 2015 planujemy dalszy dynamiczny rozwój sieci.

Naszą ofertę kierujemy do najlepszych, solidnych polskich kupców. Kilkanaście lat sukcesu na rynku potwierdza, że Groszek to partnerstwo i skuteczne rozwiązania.

Naszym franczyzobiorcom zapewniamy kompleksowe wsparcie zarówno na samym początku działalności, jak i w trakcie współpracy. Każda placówka handlowa znajduje się pod stałą opieką doradcy klienta sieci Groszek, który gwarantuje wsparcie operacyjne i szybkie uruchomienie specjalistów sieci. Zapewniamy pakiet umów z kluczowymi producentami i dajemy możliwość współpracy z największym dystrybutorem FMCG w Polsce – Eurocash na bardzo dobrych warunkach. Właścicielom sklepów Groszek zapewniamy skuteczne narzędzia marketingowe i reagujemy na zmieniające się potrzeby rynku.

Wraz z podpisaniem umowy franczyzowej udostępniamy nowemu Franczyzobiorcy oryginalny koncept prowadzenia samoobsługowego sklepu detalicznego, m.in.:

- zastrzeżony prawnie znak towarowy – logo sieci

- pakiet warunków handlowych

- know-how, tajemnice handlowe, całokształt informacji związanych z prowadzeniem działalności, wiedzę fachową i opiekę specjalistów sieci

- silne wsparcie marketingowe (informator handlowy sieci, banery i plakaty reklamowe, kampanie reklamowe w ogólnopolskim radiu i telewizji)

- profesjonalny projekt hali sprzedaży

- podręcznik operacyjny zawierający wszelkie procedury organizacyjne sieci.

 

Dobra komunikacja

Reputację mamy tylko jedną i dbamy o nią wspólnie, stąd niezwykle istotna jest właściwa komunikacja. Wypracowaliśmy sprawdzone narzędzia, za pomocą których, Franczyzobiorca szybko dowiaduje się o tym, co dzieje się w sieci:

- wewnętrzna internetowa strona członkowska

- biuletyn informacyjny „Twój Groszek”

- newsletter Groszek Info

- spotkania merytoryczne i integracyjne

- konferencje zagraniczne

 

Dla kogo Groszek?

Potencjalni franczyzobiorcy, którzy pragną przystąpić do sieci Groszek powinni spełniać konkretne wymogi. Przede wszystkim powierzchnia handlowa lokalu, który będzie otwarty pod szyldem Groszka nie może być mniejsza niż 50 m². Poza tym o przystąpieniu do sieci decyduje atrakcyjne położenie: osiedle, centrum, ciąg handlowy, miejsca o dużym natężeniu ruchu czyli lokalizacja gwarantująca odpowiedni potencjał sprzedaży.

 

Jeżeli:

- szukasz skutecznych technik pozyskania klienta

- oczekujesz sprawdzonych narzędzi handlowych

- chcesz wygenerować większe zyski

- pragniesz, by Twój sklep był wygodny i przyjazny

 

DOŁĄCZ DO NAS!

Wróć