Wiadomości

Energa zapewnia: szybka decyzja - korzyści na lata

Gwarancja stałej ceny na prąd do końca 2012 r. oraz upusty sięgające 7 proc. to najnowsza propozycja  Energi dla klientów biznesowych. Oferta First Minute działa podobnie jak system sprzedaży w biurach podróży – kupując szybciej, można liczyć na większe rabaty.

Najnowsza propozycja Energi stwarza firmom – zarówno dużym, średnim, jak i małym –możliwości bardziej precyzyjnego planowania wydatków i realnych oszczędności. Co więcej, umożliwia  skuteczne zabezpieczenie się przed niespodziewanymi podwyżkami cen energii elektrycznej – czytamy w informacji prasowej spółki.  

Wybierając spośród kilku opcji, właściciel firmy sam podejmuje decyzję o formie oszczędności na najbliższe lata. Jedna z nich daje gwarancję utrzymania poziomu cen z tego roku do końca następnego. Można też wybrać gwarancję kilkuprocentowych upustów od cen energii na lata 2011-2013. Innymi słowy, klient Energi może skorzystać z wielu wariantów cenowych zakupu energii, dobierając dla swojej firmy najlepszą z opcji.  

Wysokość rabatu uzależniona jest od terminu przystąpienia do oferty. Im szybciej, tym większy upust. To system znany już klientom biur podróży.  Np. firma, która zdecyduje się na ofertę do końca maja, zyskuje najwięcej, nawet do 7 proc. rabatu. Potem z każdym kolejnym miesiącem, aż do  końca września, upusty zmniejszają się o jeden punkt procentowy.

Oferta First Minute skierowana jest dla klientów biznesowych, którzy:

  • w momencie przystąpienia do oferty są klientami Energi
  • korzystają z taryf B, lub C oraz A23 i A23n.

Energa-Obrót, spółka zajmująca się w grupie sprzedażą energii, swoją działalność sprzedażową opiera głównie o indywidualnie ustalane stawki dla konkretnych grup odbiorców oraz o szeroki wachlarz sprofilowanych ofert. Spółka koncentruje się na ulepszaniu dotychczasowych i tworzeniu zupełnie nowych, dotąd nieznanych na polskim rynku energii elektrycznej produktów cenowych. Taka strategia pozwala utrzymać dotychczasowych klientów, jak również stanowi podstawę do pozyskania nowych.

W drugim półroczu 2010 r. w zwycięskich postępowaniach Energa przejęła ok. 1/3 ogólnej puli energii elektrycznej w całej Polsce, która pojawiła się w zamówieniach publicznych.  Spółka pozyskała m.in. takich klientów, jak Tramwaje Warszawskie oraz Tatrzański Park Narodowy.

Na Podhalu Energa sprzedaje już energię do schronisk: nad Morskim Okiem, Kalatówki, na Hali Kondratowej i w Dolinie Roztoki. Klientami gdańskiej spółki są także:  Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, Straż Graniczna, Urząd Miejski w Zakopanem, a także wiele tamtejszych  hoteli,  pensjonatów i ośrodków wypoczynkowych.

Ogółem, w drugim półroczu 2010 r. Energa złożyła oferty w 436 przetargach, z czego wygrała 155. Inne duże i ciekawe wygrane w tym okresie, to: oświetlenie uliczne i drogowe w Kaliszu, Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Miasto Nowy Targ,  zakłady wodociągów i kanalizacji w: Rudzie Śląskiej, Brzegu, Raciborzu, Komenda Wojewódzka Policji w Opolu czy Urząd Marszałkowski w Białymstoku.

Wróć