Wiadomości

Enea - krok w kierunku optymalizacja kosztów

We współczesnym przedsiębiorstwie trzeba konsekwentnie liczyć koszty. Bez względu na to, czy jest to produkcja samochodów, czy wydobycie węgla. W czasach wychodzenia z kryzysu, kiedy sytuacja gospodarcza daleka jest od stabilnego rozwoju, ważne jest pilnowanie kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa. Jednym z najbardziej skutecznych sposobów jest postawienie na współpracę ze sprawdzonym partnerem.

Oferta „Stała Cena” to nowy produkt spółki Enea S.A., dla klientów biznesowych. Istotą konceptu jest gwarancja niezmienności ceny energii elektrycznej wśród klientów biznesowych różnych grup taryfowych, nawet do końca 2013 roku.

Polskie firmy, jak pokazują publikowane dane są dobrze przygotowane do prowadzenia działalności w trudnych, ekonomicznie warunkach. Te z nich, które nie zrobiły tego na przełomie wieku, ostatnie lata poświęciły na przeprowadzenie, lub dokończenie procesów restrukturyzacji, sprawy utrzymania ruchu i dbałości o funkcjonalność parku maszynowego przekazywana była do spółek zależnych, lub wręcz do podmiotów zewnętrznych.

Tam gdzie można było wprowadzić oszczędności, zapewne już to zrobiono. Teraz jednak przyszedł czas na utrzymanie stabilnego i akceptowalnego poziomu cen produkcji, również w przyszłości.

Rozwój dzięki partnerstwu

Współpraca dostawcą energii, to krok w kierunku obniżki łącznych kosztów utrzymania ruchu. Podniesienie rangi kontaktów z czysto handlowych, na poziom strategicznego partnerstwa jest dobrym i dalekowzrocznym rozwiązaniem.

- Rynek energii będzie się szybko zmieniać. Już teraz się do tego przygotowujemy. Zdobycie zaufania klientów i zwiększenie udziału w rynku nie będzie zależeć tylko od krótkich akcji promocyjnych z kilkuprocentowymi rabatami. Nie wystarczą chwilowe promocje. To proces, który wymaga zaoferowania klientom dodatkowej wartości, większego zaangażowania i działania szybciej niże firmy konkurencyjne. Podobne są też oczekiwania naszych inwestorów – twierdzi dyrektor Paweł Oboda, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Relacji Inwestorskich ENEA S.A. -  Mamy doświadczenie i wiedzę by być elastycznym graczem na rynku energetyki. Następna kampania będzie kolejnym krokiem w procesie wzrostu wartości marki Enea – podsumował.

Najważniejsza jest informacja

Enea to pierwszy z polskich koncernów energetycznych, który przeprowadził kampanię wizerunkową. Kontynuacją rozpoczętej wiosną br. kampanii są kolejne działania medialne połączone ze startem oferty. Działania promocyjne potrwają od 1 października do końca grudnia br. Kampania promocyjna obejmuje różne kanały komunikacji - telewizję, prasę, internet oraz outdoor. Twarzą Enei jest Michał Żebrowski.

Chociaż głównym narzędziem komunikacyjnym jest telewizja, koncern nie zapomina też o prasie, która pozwala na rzetelne i szersze opowiedzenie o wartościach i przyszłości marki Enea. - Dzisiejszy świat to świat Internetu i tutaj skupiamy swoją uwagę na edukowaniu. Enea uruchomiła nowy edukacyjny serwis internetowy. Przewodnikiem po nim jest Michał Żebrowski, który przekonuje, że zielona energia to styl życia. - Dzięki nowemu, interaktywnemu kształtowi serwisu oraz działaniom w social media, Enea chce aktywnie budować ekologicznie zaangażowaną społeczność, ucząc przy tym odpowiedzialnego, oszczędnego i przemyślanego korzystania z energii elektrycznej, promując zdrowy tryb życia oraz kształtując postawy pro środowiskowe.– przekonuje dyrektor Oboda.

Główny przekaz nowej kampanii jest zaproszeniem do skorzystania z oferty biznesowej. Adresatami przekazu są właściciele firm, dla których spółka przygotowała atrakcyjną ofertę sprzedaży energii elektrycznej z gwarancją stałej ceny.
Spółka nie zapomina też o wzmocnienie i rozszerzenie relacji inwestorskich.. ENEA S.A. jako pierwsza polska giełdowa spółka umożliwiła swoim akcjonariuszom stały dostęp do informacji przy użyciu specjalnie stworzonej do tego celu aplikacji Relacji Inwestorskich na urządzenia iPhone oraz iPad. Darmowa aplikacja ENEA IR dostępna jest w App Store. Aplikacja została stworzona w celu zapewnienia stałego dostępu do informacji o Spółce akcjonariuszom, inwestorom oraz mediom.

Enea jest firmą odpowiedzialną. Wizerunek i jego zgodność z komunikowanymi zasadami wpływają na wartość firmy, tak dla pracowników jak i akcjonariuszy. To, co zrobimy dzisiaj wróci do nas w przyszłości. Enea to firma, która myśli w kategoriach przyszłości, nie zapominając o dotychczasowym dorobku.

Wróć