Strefa przedsiębiorcy

EHRLE stawia na nowe kanały komunikacji z Klientem


EHRLE, firma oferująca profesjonalne urządzenia i akcesoria do mycia i kompleksowej pielęgnacji samochodów oraz przestrzeni przemysłowych, rozszerza swoją komunikację o nowe kanały – Facebook i LinkedIn.

- Nasz Klient, zarówno ten, który jest inwestorem, jak i ten, który korzysta z usług naszych Partnerów, jest coraz bardziej wymagający. Obecność w mediach społecznościowych to dziś warunek konieczny, by móc być w stałym kontakcie z Klientem, poznawać jego potrzeby i skutecznie na nie odpowiadać w czasie rzeczywistym - wyjaśnia Jerzy Bobrowicz, Prezes Zarządu EHRLE.

EHRLE dostrzega w mediach cyfrowych kierunek dotarcia do potencjalnych inwestorów, którzy  w sieci poszukują inspiracji do prowadzenia i rozwijania biznesu. – To także sposób, by dotrzeć do potencjalnych partnerów biznesowych, którzy szukają alternatywnych scenariuszy na pozyskanie przychodów pasywnych. Większość z inwestorów to managerzy średniego i wyższego szczebla korporacji, którzy angażują się finansowo m.in. na giełdzie czy na o wiele bardziej wymagającym rynku nieruchomości – dodaje Prezes Zarządu EHRLE.

W ramach działań marki w social media pojawiają się informacje o nowych produktach, m.in. o premierze myjki wysokociśnieniowej KD 323, relacje wideo na żywo z imprez czy też konkursy. Marka zdecydowała się na współpracę z Interaktywną Agencją Roku 2017 w kategorii Social Media - FACEADDICTED.

Facebook: https://www.facebook.com/EHRLEPolska

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/ehrlepolska

Http://http://www.ehrle.pl/pl/

Źróło: EHRLE, op zp

Z pełną ofertą EHRLE zapoznasz się podczas organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018, w dniach 9-11 maja 2018 r., na terenie EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14

WIĘCEJ czytaj w październikowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne"

Wróć