Warning: Division by zero in system/modules/core/library/Contao/Image.php on line 304
#0 system/modules/core/library/Contao/Image.php(304): __error(2, 'Division by zer...', '/home/pipp/doma...', 304, Array)
#1 system/modules/core/library/Contao/Controller.php(1608): Contao\Image::get('files/Zdjecia n...', '400', '300', 'proportional')
#2 system/modules/core/classes/FrontendTemplate.php(97): Contao\Controller->replaceInsertTags('...', false)
#3 system/modules/core/pages/PageRegular.php(189): Contao\FrontendTemplate->output(true)
#4 index.php(260): Contao\PageRegular->generate(Object(Contao\PageModel), true)
#5 index.php(444): Index->run()
#6 {main}

Warning: imagecreatefromjpeg(): gd-jpeg: JPEG library reports unrecoverable error: in system/modules/core/library/Contao/Image.php on line 341
#0 [internal function]: __error(2, 'imagecreatefrom...', '/home/pipp/doma...', 341, Array)
#1 system/modules/core/library/Contao/Image.php(341): imagecreatefromjpeg('/home/pipp/doma...')
#2 system/modules/core/library/Contao/Controller.php(1608): Contao\Image::get('files/Zdjecia n...', '400', '300', 'proportional')
#3 system/modules/core/classes/FrontendTemplate.php(97): Contao\Controller->replaceInsertTags('...', false)
#4 system/modules/core/pages/PageRegular.php(189): Contao\FrontendTemplate->output(true)
#5 index.php(260): Contao\PageRegular->generate(Object(Contao\PageModel), true)
#6 index.php(444): Index->run()
#7 {main}

Warning: imagecreatefromjpeg(): '/home/pipp/domains/nowa.paliwa.pl/public_html/files/Zdjecia na paliwa.pl/!archiwum/Aktualnosci/news_old/2011/shade-cider12.jpg' is not a valid JPEG file in system/modules/core/library/Contao/Image.php on line 341
#0 [internal function]: __error(2, 'imagecreatefrom...', '/home/pipp/doma...', 341, Array)
#1 system/modules/core/library/Contao/Image.php(341): imagecreatefromjpeg('/home/pipp/doma...')
#2 system/modules/core/library/Contao/Controller.php(1608): Contao\Image::get('files/Zdjecia n...', '400', '300', 'proportional')
#3 system/modules/core/classes/FrontendTemplate.php(97): Contao\Controller->replaceInsertTags('...', false)
#4 system/modules/core/pages/PageRegular.php(189): Contao\FrontendTemplate->output(true)
#5 index.php(260): Contao\PageRegular->generate(Object(Contao\PageModel), true)
#6 index.php(444): Index->run()
#7 {main}
Cider - nowy gatunek lekkiego alkoholu - PIPP
 

Wiadomości

Cider - nowy gatunek lekkiego alkoholu


Cider (cydr) to lekki napój alkoholowy, który powstaje w wyniku procesu fermentacji naturalnego soku jabłkowego. Od stuleci popularny w Anglii, Francji i Hiszpanii, teraz dostępny jest także w Polsce pod marką Shade Cider.

Shade Cider jest lżejszy od wina (ma tylko 4,4 proc. alkoholu) i wolny od piwnej goryczki, dlatego jest dobrą propozycją na letnie popołudnia i wieczory. Charakteryzuje go aromat soczystych jabłek i delikatnie słodki smak. Jest musujący i orzeźwiający,  przed podaniem powinien być schłodzony. Jabłkowy Shade Cider dostępny jest w butelce bezzwrotnej 0,33l z etykietą w czterech różniących się subtelnymi detalami odmianach.

Nowy gatunek alkoholu w Polsce

Firma Browary Regionalne Łomża Sp. z o.o. (do niedawna Royal Unibrew Polska) wprowadza na polski rynek nie tylko nowy produkt czy markę, a zupełnie nową kategorię produktową. Choć cider ma bogatą tradycję i cieszy się uznaniem konsumentów na świecie, a dodatkowo w ostatnich latach przeżywa prawdziwy renesans – w Polsce jest praktycznie nieobecny. Poprzednie próby wprowadzenia kategorii na polski rynek przeszły niezauważone. Analizując jednak aktualne światowe trendy należy uznać tę nową kategorię za bardzo perspektywiczną.

- Świat jest globalną wioską. Wydawałoby się, że nie ma już kategorii produktowych, w jakiejkolwiek branży, które choć popularne na świecie, nie są znane Polakom. Tak jest jednak w przypadku cidera, lekkiego napoju alkoholowego produkowanego z tak bliskich Polakom jabłek. To wyjątkowy moment -prawdopodobnie jeden z ostatnich -kiedy tradycyjna i uznana na świecie kategoria pojawia się w Polsce jako nowość – mówi Beata Pawłowska, Dyrektor Generalny firmy, która zdecydowała się wprowadzić cider na nasz rynek. – Cieszymy się, że w końcu cider będzie  dostępny  dla szerokiego kręgu konsumentów – a w szczególności kobiet, dla których oferta alkoholi jest w gruncie rzeczy uboga.

Cider – gatunek, którego oczekują kobiety

Wprowadzenie Shade Cider poprzedziły szczegółowe badania marketingowe. Wynika z nich, że Polki rzadziej niż mężczyźni sięgają po alkohol z powodu jego smaku. Oznacza to, że napoje dostępne na rynku nie do końca trafiają w kobiecy gust. Respondentki deklarują także, że najchętniej spróbowałyby nowości o niewielkiej zawartości alkoholu (od 1 do 8 proc.). Shade Cider doskonale wpisuje się w ich oczekiwania.

- Nasze badania pokazują, że brakuje ciekawej oferty alkoholowej dla kobiet. Istnieje duża grupa konsumentek, które nie przepadają za goryczką piwa. Z kolei wino nie zawsze pasuje do okazji, choćby za względu na wyższą zawartość alkoholu. Kobiety często też rezygnują z otwierania całej butelki po to, by napić się jednego kieliszka wina do dobrego filmu – tłumaczy Radosław Kasyk, Dyrektor Marketingu w Browarach Regionalnych Łomża. – Dlatego chcemy zaproponować Polkom lekki napój, który nie tylko trafia w ich gust, ale też dzięki niewielkiej zawartości alkoholu i małej, poręcznej butelce pasuje do wielu różnych okazji. Może to być piknik na świeżym powietrzu, lunch na restauracyjnym tarasie czy wieczorne spotkanie w gronie przyjaciół – dodaje.

Marka Shade Cider - procentuje radością

Shade Cider nawiązuje do relaksu i dobrej zabawy w gronie przyjaciół –  na łonie natury, pod kawiarnianym parasolem lub w domowym zaciszu. Radosne bąbelki mają kojarzyć się z orzeźwieniem i pogodnym letnim nastrojem. Nowa marka została stworzona przede wszystkim dla kobiet, choć mężczyźni również będą mile widziani w gronie jej konsumentów.

- Shade Cider ma naturę pogodną i zrelaksowaną. Charakter marki i opakowanie powstały w zgodzie z aktualnymi trendami. Chcieliśmy jak najlepiej oddać lekkość i delikatność napoju oraz jego orzeźwiający, jabłkowy smak – opowiada Jolanta Niedźwiecka, Senior Brand Manager z Browarów Regionalnych Łomża. - Te cechy podkreśla prostota butelki, logotyp marki w otoczeniu bąbelków oraz subtelna etykieta. Marka spodoba się konsumentom, którym  bliskie są takie wartości jak nowoczesność i miejski styl życia.

Shade Cider dostępny w sklepach od końca marca 2011.

Sugerowana przez producenta cena Shade Cider to ok. 4 zł.

Wróć