Wiadomości

BROAD GATE będzie dystrybuować oleje Kubota

BROAD GATE SA zawarła z Marubeni Machinery Distribution Poland Sp. z o.o. kontrakt na dystrybucję w Polsce olejów smarowych marki Kubota do ciągników rolniczych KUBOTA produkowanych przez japoński koncern MARUBENI.

- Chcemy aby nasze produkty były dostępne w całej Polsce dlatego obecnie zawarliśmy kilkanaście umów dystrybutorskich i ich liczba cały czas się zwiększa - powiedział Piotr Jeleniewski, prezes zarządu Broad Gate SA. - Nasza firma dzięki bardzo mocnej pozycji finansowej głównych akcjonariuszy w połączeniu z profesjonalizmem pracowników, jest wiarygodnym, stabilnym oraz solidnym parterem biznesowym dla hurtowych oraz detalicznych odbiorców produktów naftowych – dodał Prezes Zarządu.

 Broad Gate jest spółką z branży olejów i smarów, która przygotowuje się do debiutu na rynku NewConnect. Zwiększając swoją obecność na polskim rynku, kładzie nacisk na rozwój sieci sprzedaży na krajowym rynku produktów naftowych, jednocześnie planuje akwizycje i przejęcia spółek prowadzących działalność pokrewną.

- Broad Gate S.A jest importerem oleju Kubota produkowanego przez firmę Repsol, zatem wybór tego kontrahenta był dla nas oczywisty. Jestem przekonany, że dzięki oferowaniu firmowych materiałów smarnych Kubota, umocnimy świadomość marki wśród naszych klientów, a wspólnie z Broad Gate SA zwiększymy sprzedaż olejów marki Kubota – powiedział Maciej Rujner, dyrektor zarządzający Marubeni Machinery Distribution Poland Sp. z o.o.

Koncern Kubota działa na świecie od ponad 100 lat. Został założony w 1890 r. w Japonii, specjalizuje się w produkcji sprzętu rolniczego. Produkuje ciągniki o mocy do 125 KM i prowadzi prace nad dalsze rozszerzeniem poszerzaniem oferowanych mocy silnika. Produkty Kubota sprzedawane są w ponad 130 krajach na świecie, a koncern zdobył uznanie jednego z liderów w produkcji sprzętu na potrzeby rynku rolniczego i budowlanego, a także w produkcji silników przemysłowych. Liczbę wyprodukowanych przez firmę ciągników rolniczych  szacuje się na ponad 3 mln egzemplarzy.

Wróć