Strefa przedsiębiorcy

BP: pilotażowy remodeling sklepów


Brytyjski koncern zmienia wyposażenie sklepów na części stacji w Polsce.

WIĘCEJ czytaj w październikowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne"Z pełną ofertą sieci BP Europa SE Oddział w Polsce można było zapoznać się podczas organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018, na terenie EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14, których BP było Partnerem Strategicznym

Pilotaż objął 6 stacji, na których wymieniono regały sklepowe na obszerniejsze, produkcji polskiej firmy Mago. Uzupełniane są także regały chłodnicze do ekspozycji produktów świeżych, celem poszerzenia oferty convenience. BP to III co do wielkości koncern paliwowy na świecie. W Polsce ma ponad 500 stacji. BP Europa SE oddział w Polsce była Partnerem Strategicznym jubileuszowych, XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018.

- Zmiany dokonywane na wybranych stacjach to wyraz dostosowanie się do wymagań i oczekiwań  naszych klientów. Związane są też z poszerzaniem naszej  oferty convenience. Na części stacji paliw wymieniane są rutynowo regały sklepowe na posiadające więcej miejsca na ekspozycję towaru oraz o kolorystyce dostosowanej do zmieniającego się wnętrza sklepu. Umeblowanie uzupełniamy także o regały chłodnicze, które służą do ekspozycji produktów świeżych, które cieszą się coraz większą popularnością wśród naszych klientów. Proces zmiany  bazuje na obserwacji rynku i zmieniających się preferencji zakupowych naszych klientów. Będące jego konsekwencja zmiany odbywają się na kilku wybranych stacjach, które reprezentują część segmentów reprezentatywnych dla całości naszej sieci. - informuje dr Magdalena Kandefer-Kańtoch, Rzecznik Prasowy BP w Polsce.

Źródło: BP, fot. BP na XXV Międzynarodowych Targach STACJA PALIW 2018

Wróć