Wiadomości

BP Gas z certyfikatem profesjonalnej obsługi klienta


Firma postanowiła po raz drugi poddać się ocenie grupy ekspertów – m.in. z firmy badawczej NORSTAT oceniającej profesjonalizm standardów dotyczących komunikacji z klientem, a także  poziom satysfakcji klienta – i zweryfikować  swoje działania w zakresie obsługi klienta. 

Najważniejszym elementem tego audytu były dla nas głosy klientów – mówi Piot Maślakiewicz, dyrektor zarządzający BP Gas Polska. – Chcieliśmy się dowiedzieć, jak nas oceniają, poznać ich opinię na temat naszego przygotowania do właściwego zarządzania wzajemnymi relacjami. Ten drugi już certyfikat dl BP Gas pokazuje, że przyjęliśmy właściwą strategię, że przynosi ona efekt, który jest dla nas niezwykle satysfakcjonujący. I co najważniejsze, niezwykle motywuje do dalszej pracy i szukania optymalnych rozwiązań w tworzeniu relacji firmy z klientami. 

Godło Firma Przyjazna Klientowi stanowi symbol i gwarancję, że firma nie tylko profesjonalnie sprzedaje swoje produkty czy usługi, lecz także, że w odpowiedni sposób traktuje klienta w dalszym kontakcie posprzedażowym, co jest szczególnie ważne w budowaniu długofalowych relacji w segmentach B2B. 

Gala Wręczenia Godła Firma Przyjazna Klientowi odbyła się w Warszawie 11 kwietnia 2011 r.

Wróć