Strefa przedsiębiorcy

BP/ARAL oraz Total przystąpiły do umowy o wzajemnej akceptacji kart paliwowych w Europie

Oznacza to, że sieć stacji przyjmujących karty BP/Aral oraz Total powiększyła się o 4 tys. placówek.

15 lutego 2018 r. w Paryżu BP i Total ogłosiły, że będą wzajemnie akceptować swoje karty paliwowe w Europie. Na podstawie umowy, która wejdzie w życie w 2018 r., Total będzie akceptować karty paliwowe BP/Aral na wszystkich stacjach we Francji, Belgii, Luksemburgu, Holandii, Polsce i Niemczech. W zamian za to BP/Aral będą honorować karty Total w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Austrii, Luksemburgu, Holandii, Szwajcarii i Polsce.

Na mocy umowy kartami BP/Aral oraz Total będzie można płacić za paliwo na dodatkowych 4 tys. stacji. - Powiększenie sieci akceptacji kart oznacza, że klienci BP/Aral będą mieć do dyspozycji 22 tysiące stacji w 29 krajach, oprócz dostępu do danych i wsparcia technicznego dla swojej floty - powiedział Guy Moeyens, BP Chief Operating Officer Fuels, Europe & Southern Africa

- Rozszerzenie sieci, w której przyjmowane są nasze karty, pozwoli nam spełnić oczekiwania naszych klientów biznesowych i doskonale uzupełnić ofertę kart paliwowych w Europie. Pomoże nam także realizować jeden z głównych celów Grupy Total: podążanie za wyborami klientów związanymi z energią i bycie partnerem ich mobilności - dodał Benoît LUC, Total M&S Senior Vice President na Europę.

 ***

BP to globalna spółka energetyczna prowadząca szeroko zakrojoną działalność na światowym rynku energii. Jak czytamy w materiałach prasowych spółki: "Energia, którą wytwarzamy, napędza wzrost gospodarczy i pomaga zwalczać ubóstwo wśród ludności. W przyszłości czekają nas zmiany w sposobie dostarczania ciepła, światła i mobilności. W naszej działalności chcielibyśmy podążać za zmieniającym się poziomem popytu, a nie jedynie starać się pozyskiwać nowe rynki zbytu. Mamy realną możliwość przyczynienia się do realizacji założeń związanych z niskoemisyjną przyszłością". Koncern prowadzi działalność w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Australii i Oceanii, Azji i Afryce, a zatrudnia ok. 75 tys. pracowników.

***

Total Marketing & Services opracowuje i sprzedaje głównie produkty ropopochodne wraz ze wszystkimi powiązanymi usługami. Zatrudnia 31 000 pracowników w 110 krajach, a oferowane produkty i usługi sprzedawane są w 150 krajach. Jak czytamy w materiałach prasowych spółki: "Każdego dnia Total Marketing Services obsługuje więcej niż 8 milionów klientów w swojej sieci ponad 16 000 stacji paliw w 65 krajach. Jako czwarty na świecie dystrybutor smarów i wiodący dystrybutor produktów naftowych w Afryce, Total Marketing Services prowadzi na całym świecie 50 zakładów produkcyjnych, wytwarzających smary, bitumy, dodatki, specjalne paliwa i płyny utrzymujące ich jakość".

Total jest globalnym zintegrowanym producentem i dostawcą energii, wiodącym międzynarodowym koncernem naftowym i gazowym, ważnym graczem w dziedzinie energii o niskiej zawartości węgla. Jak czytamy w materiałach prasowych spółki: "Naszych 98 000 pracowników angażuje się w poprawę jakości energii, aby była ona bezpieczniejsza, czystsza, wydajniejsza, bardziej innowacyjna i dostępna dla szerokiej rzeszy odbiorców. Jako firma świadoma społecznej odpowiedzialności biznesu zapewniamy, że podejmowane przez nas operacje w ponad 130 krajach na całym świecie konsekwentnie przekładają się na korzyści gospodarcze, społeczne i środowiskowe".

Źródło: BP Europa SE Oddział w Polsce

WIĘCEJ czytaj w kwietniowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne"

Z pełną ofertą  firm BP i Total zapoznasz się podczas organizowanych wyłącznie przez Polską Izbę Paliw Płynnych XXV Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018, na terenie EXPO XXI, Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14

WIĘCEJ czytaj w kwietniowym wydaniu miesięcznika "Paliwa Płynne"

Wróć