Wiadomości
Beer ready for 2012
Carlsberg przygotował unikatowy program partnerski dla managerów i właścicieli punktów gastronomicznych. Każdy lokal biorący udział w aktywacji oraz jego klienci mogą wygrać liczne nagrody. Są wśród nich także bilety na UEFA EURO 2012™, którego Carlsberg jest oficjalnym sponsorem.
Do programu Beer ready for 2012 Carlsberg zaprasza lokale z całej Polski, które w swojej ofercie mają piwa z portfolio firmy. W losowaniu nagród bierze udział już ponad 500 punktów. Szanse na wygraną rosną w zależności od ilości sprzedanych piw Carlsberg. Wśród nagród są gadżety związane z UEFA EURO 2012™ w tym telewizory, projektory, stoły do piłkarzyków, a także pufy w kształcie piłek oraz wykładziny imitujące murawę. Oprócz tego lokale, po spełnieniu odpowiednich warunków, otrzymują zestaw nagród gwarantowanych także związanych z nadchodzącymi Mistrzostwami.