Wiadomości

Agros-Nova z Blow


Agros-Nova podpisała umowę dystrybucyjną z  PB Group Premium Beverages właścicielem marki BLOW Liquid Energy Drink.

Umowa dotyczy dwóch produktów: BLOW La Feminine Edition – pierwszego w Polsce napoju energetycznego skierowanego do Kobiet, oraz wariantu unisex pod nazwą BLOW Liquid Energy Drink - stworzonego dla konsumentów, którzy lubią klasyczny smak napojów energetycznych.
Dla Agros-Nova dystrybucja BLOW to okazja do pozyskania dodatkowych przychodów. Znany producent przetworów i soków nie ma w swojej ofercie napojów energetycznych, więc BLOW nie stanowi konkurencji dla produktów Spółki, ale uzupełnia jej ofertę w segmencie napojowym, adresowaną do wszystkich punktów sprzedaży w kanale tradycyjnym.
BLOW Energy Drink to nowy napój energetyczny, dostępny w sprzedaży od marca br.,
w puszkach o pojemności 250 ml. Innowacyjna wersja kobieca ma smak poziomkowo-malinowy, kolor inspirowany kolorem szampana i zawiera ekstrakt z hibiskusa. Pojemność puszki wynosi 250 ml. Produkt adresowany jest do ludzi młodych, wykształconych, mieszkańców miast, lubiących aktywnie spędzać czas i bawić się.
Działania sprzedażowe prowadzone przez producenta, PB Group, przy wsparciu Agros-Nova będą wspierane aktywnościami promocyjnymi i komunikacją w mediach.

Wróć