Prezentacje i wywiady

Prezentacje i wywiady

ZŁOTA STACJA 2019

Rozmowa z Moniką Pietrygą, właścicielką firmy BIZNES Monika Pietryga, prowadzącej stację MOYA Nowy Sącz (33-300 Nowy Sącz, Lwowska 236), która zajęła I miejsce w organizowanym przez Polską Izbę Paliw Płynnych konkursie ZŁOTA STACJA 2019.


Jak zareagowali pracownicy Waszej stacji na wieść o wygranej w konkursie ZŁOTA STACJA 2019? Czy przyniosło to wymierne efekty w relacjach z klientami?

Informacja o zdobyciu nagrody wywołała wielką radość wśród naszych pracowników. Traktujemy ją jako dowód na to, że klienci na naszej stacji obsługiwani są na najwyższym poziomie. Cieszymy się, że energią, którą nasi pracownicy wkładają w swoją codzienną pracę została doceniona. Nie zamierzamy spocząć na laurach, tylko dalej walczyć o względy naszych klientów i doskonalić naszą pracę tak, aby w przyszłym roku również znaleźć się w gronie laureatów.

 

Co skłoniło Panią do udziału w konkursie? Dlaczego wybór padł na tę akurat stację?

Po ubiegłorocznych targach, w których zajęliśmy II miejsce, postanowiliśmy wystartować ponownie w tym roku. Naszym marzeniem było zdobycie pierwszego miejsca. Od samego początku funkcjonowania naszej stacji włożyliśmy wiele wysiłku, aby stworzyć stację przyjazną klientom. Dysponujemy dogodnym wjazdem z obu kierunków ruchu, dużym budynkiem, w którym klienci mogą odpocząć podczas podróży. Na stacji znajdują się również przestronne łazienki, które są także przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Chcieliśmy pokazać naszą stację, zareklamować ją, dlatego postanowiliśmy wziąć udział w tym prestiżowym konkursie. W tym miejscu chcielibyśmy bardzo serdecznie podziękować wszystkim, którzy oddali głos na naszą stację.

 

Jakie wsparcie mieliście tu od patrona sieci MOYA, czyli ANWIM SA?

MOYA oferuje proste i przejrzyste warunki współpracy ze 100% zaangażowaniem. Po zaakceptowaniu oferty otrzymaliśmy projekt naszej stacji w 3D. Nowoczesne wnętrze, jakie oferuje MOYA, jest naprawdę godne podziwu. Firma ANWIM, właściciel sieci, jest znakomitym doradcą w wielu kwestiach. Wstąpienie do sieci to była dobra decyzja zarówno dla nas, jak i naszych klientów.

 

Jak zaczynało Wasze przedsiębiorstwo w branży naftowej? Jaki jest zakres jego działalności?

Pierwszą stację uruchomiliśmy w marcu 2017 r. przy DK28 w kierunku Gorlic, Jasła i Przemyśla. Jest to stacja wybudowana według wymaganych standardów sieci MOYA. Budynek został zaprojektowany w nowoczesnym stylu, a do jego wykończenia użyto najlepszej jakości materiałów. Wszystkie urządzenia znajdujące się na naszej stacji są z najwyższej półki, wszystko z myślą o potrzebach naszych klientów. Na stacji oferowane są wszystkie rodzaje paliw (Pb95/98, ON/ON MOYA Power, LPG), a także AdBlue. Klienci mogą skorzystać z bezpłatnego WiFi, napić się ulubionej kawy oraz zjeść pyszną zapiekankę. Na terenie stacji znajduje się również duży parking, z którego mogą korzystać kierowcy samochodów osobowych, jak i ciężarowych. Z tych samych udogodnień mogą również korzystać kierowcy na naszej drugiej stacji MOYA w miejscowości Jazowsko przy DW969. Jest to droga wylotowa w kierunku Nowego Targu. Nasza stacja powstała tam w już istniejącym budynku, który został przystosowany do wymogów sieci MOYA.

 

Co dziś jest największym wyzwaniem w prowadzeniu stacji paliw?

Stacje paliw powstały do tankowanie samochodów. Jednak na przestrzeni lat stale rozszerzały ofertę, tak że dziś ten profil działalności obejmuje już dużo więcej. Teraz to również sklepy i restauracje. Uważamy że w najbliższych latach rynek zmieni się do tego stopnia, że stację będą odwiedzane przez klientów dużo częściej niż ma to miejsce teraz. Klient przyjedzie zatankować samochód, kupi kawę, zje ulubioną zapiekankę, umyje samochód, zrobi badanie techniczne itd. W tym właśnie kierunku zmierza nasza stacja. Kilka miesięcy temu uruchomiliśmy myjnię bezdotykową, z której korzysta wiele osób. Ciekawostką jest, że jako pierwsi w Nowym Sączu uruchomiliśmy myjnię z różową pianą. W przyszłości chcielibyśmy otworzyć również stację kontroli pojazdów na terenie naszej stacji. Reasumując, wszechstronność to coś, co będzie konieczne w przyszłości, aby z powodzeniem prowadzić nowoczesną stację paliw.

 

Jak ocenia Pani warunki prowadzenia biznesu paliwowego na rynku lokalnym?

Na rynku lokalnym istnieje bardzo dużo firm zajmujących się produkcją, handlem i usługami. Firmy te posiadają liczne floty samochodowe, które oczekują od nas wysokiej jakości paliwa i przystępnych cen, które możemy im zaoferować.

 

 

Co skłoniło Państwa do przystąpienia do Polskiej Izby Paliw Płynnych? Co daje członkostwo w Izbie?

Polska Izba Paliw Płynnych powstałą w 1991 r. Jest to inicjatywa przedsiębiorców z prywatnego sektora paliwowego. Głównym celem izby jest reprezentowanie interesów zrzeszonych firm. PIPP zaprasza do członkostwa firmy z branży paliwowej, dlatego też zdecydowaliśmy się do nich dołączyć. PIPP współpracuje z urzędami i komisjami sejmowymi na wszystkich etapach ścieżki legislacyjnej. Głos prywatnych przedsiębiorców w trakcie tworzenia branżowych ustaw jest bardzo ważny, ponieważ jest on poparty doświadczeniem i to właśnie prywatni przedsiębiorcy znają od podszewki branżę paliwową, jej słabe i mocne strony. Przekłada się to na tworzenie ustaw, które są dostosowane do rynku paliwowego.

 

Dziękujemy za rozmowę!

 

I miejsce w konkursie ZŁOTA STACJA 2019

MOYA Nowy Sącz

Lwowska 236, 33-300 Nowy Sącz

Właściciel: Firma "BIZNES" Monika Pietryga

Wróć