Myjnie 2018 - dodatek specjalny!

 

urządzenia do myjni • myjnie samoobsługowe portalowe, ręczne, bezdotykowe, parowe, mobilne, automatyczne • urządzenia dotykowe • myjnie specjalistyczne do tirów, autobusów, motocykli, pociągów • chemia, kosmetyki • najnowsze rozwiązania i technologie • oferta franczyzowa • aspekty finansowe • OZE • myjnie a ekologia • zasilanie - energia dla myjni

 

SPRAWIAMY, ŻE RYNEK MYJNI WZBOGACA SIĘ I ROZWIJA.

Myjnie 2018 to doskonałe miejsce do pozyskania nowych partnerów handlowych.
NIE PRZEGAP wyprzedź konkurencję, dotrzyj bezpośrednio do inwestorów.

ZAMÓW REKLAMĘ!

 

Najważniejsze powody, dlaczego Twoja Firma powinna znaleźć się w sierpniowym dodatku MYJNIE 2018!

  • Zaprezentujesz swoją firmę największej liczbie potencjalnych inwestorów, nabywców Twoich usług i rozwiązań: właścicielom stacji paliw, sieci stacji, sieci franczyzowych, zarządzającym centrami handlowo- usługowymi, warsztatami, ASO, OSKP, dealerom.
  • Dotrzesz do każdego menedżera w branży.
  • Pozwolisz inwestorom odnaleźć i wyróżnić swoją ofertę wśród konkurencji.

A POZA TYM:

  • Jest to jedyna publikacja w Polsce poruszająca wszystkie aspekty związane z rynkiem myjni.
  • Tu znajdziesz i wybierzesz ofertę producenta, chemię samochodową, usługi dodatkowe na myjni.
  • Zdobędziesz wiedzę, jak wykorzystać najnowsze rozwiązania.
  • Tu znajdziesz rozwiązania, dzięki którym zwiększysz efektywność i zyski swojej myjni.

 

Jeśli nie masz gotowej reklamy ani pomysłu – pomożemy, zadzwoń lub wyślij maila !!!

DOSTĘPNE powierzchnie/moduły reklamowe oraz możliwości współpracy:

PARTNER DODATKU – szczegóły do ustalenia indywidualnie

OKŁADKI: I okładka •  II okładka •  III okładka •  IV okładka

ŚRODEK: 1/1 cała strona A4 • ½ strony A4 • Artykuł sponsorowany

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY – ZAMÓW:

reklama@paliwa.pl  tel. 22 637 50 77 w. 117   kom. 504 144 155

 

MYJNIE 2018 - dodatek do sierpniowego wydania miesięcznika „Paliwa Płynne”

ZAGADNIENIA:

I. Budowa myjni od podstaw

  • Jak dobrać lokalizację? jakie spełnić wymogi formalne? wymagania środowiskowe: co zrobić, by nie mieć kłopotu z urzędami?

  • Jak zapewnić sobie przewagę konkurencyjną: a) budując nową myjnię; b) zachować ją na obiektach już istniejących przy narastającej konkurencji?

  • Porównanie myjnie: portalowe/ automatyczne; szczotka/ bezdotykowe, parowe.

  • Tendencje w bezinwazyjnym myciu bezdotykowym w myjniach samoobsługowych – myjnie hybrydowe.

  • Myjnie specjalistyczne/ niszowe: TIR, cysterny, sprzęt ciężki, motocykle, pojazdy zabytkowe. W jakich lokalizacjach powstają? Czy są rentowne? Czy to domena specjalistycznych firm, czy również rozwiązanie dobre na stacji paliw?

  • Wymogi związane z nowym Prawem wodnym i Prawem Budowlanym.

  • Usługi dodatkowe: odkurzacze, mycie tapicerki, pielęgnacja chromu, pojazdów zabytkowych, motocykli, vending (autokosmetyków do samodzielnych zastosowań, środków ochronnych [rękawiczki, folie] itd.).

II. Eksploatacja

  • Jak przygotować myjnię na poszczególne pory roku?

  • Jak zoptymalizować/ obniżyć koszty bieżącej działalności: energia, media, chemia itp.

  • Ekologia – wymogi środowiskowe: separatory, odwodnienia, szczelna płyta, utylizacja, recykling, obieg zamknięty.

  • Ekologia i energooszczędność i oferta - OZE: solary, FV, geoterma, wiatraki, obieg zamknięty, pompy ciepła, recykling itd.

  • Utrzymanie czystości na myjni – sorbenty, czyszczarki/ szorowarki

III. Bezpieczeństwo

  • Jakie elementy myjni są istotne dla bezpieczeństwa ludzi i samochodów, jaką odpowiedzialność ponosi właściciel myjni w razie wypadku.

  • Co się najczęściej psuje na myjni - jak temu zapobiec?

  • Systemy zdalnego zarządzania myjnią (IT, cyberbezpieczeństwo);

  • Sprawy fiskalne/ obieg gotówki - rozmieniarki/ liczarki banknotów, systemy lojalnościowe, systemy rozliczeniowe, urządzenia vendingowe;

IV. Marketing

  • Promocje [dla klientów], systemy lojalnościowe, szkolenia [dla personelu i klientów] na myjni.

  • Socjal media w promocji myjni

  • Muzyka, zapach i barwy - marketing sensoryczny na myjni

  • Franczyzowe autospa - autodetailing

  • Urządzenia/ usługi dodatkowe na myjni.

  • Różne sposoby wsparcia inwestycji: franczyza, leasing, fundusze europejskie, NFOŚiGW.

  • Wizualizacja – wiata, oświetlenie, oznakowanie

V. Chemia profesjonalna

  • Pielęgnacja auta, autokosmetyki i urządzenia do pielęgnacji aut itp.?

  • Fałszowanie chemii – czy stanowi problem? Jakich szkód może przyczynić?

  • AutoSpa – autokosmetyki, pielęgnacja i renowacja auta, usuwanie owadów, asfaltu, wgnieceń, np. od gradu.